بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

توری پلیسه و جدیدترین نمونه های آن

 مایان پنجره تولید کننده توری پلیسه تک فریم و توری دبل فریم ( قابل شستشو )

توری پیلیسه

در زمان های گذشته برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل خانه از انواع توری ها استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی نوع جدیدی از توری به نام توری پلیسه وارد بازار شده است. این نمونه توری نسبت به نوع قدیمی آن کارایی بیشتری دارد. توری پلیسه از فرم با جنس های مختلف و توری از جنس پلی استایرن ساخته می شود. این نمونه توری نسبت به نمونه های قدیمی آن بسیار مقاوم تر می باشد و در برابر شرایط و عوامل محیطی به سرعت از بین نمی رود. نظافت و تمیز کردن این توری نیز نسبت به نمونه های قبلی بسیار بهتر می باشد. توری های پلیسه بر روی انواع در و پنجره دوجداره قابل نصب می باشند. این نوع توری ها را معمولاً بر روی پنجره های زیر نصب می کنند:

1- پنجره دوجداره upvc

2- پنجره دوجداره آلومینیومی

3- پنجره دوجداره چوبی

 

>>>  سفارش آنلاین توری پلیسه  <<<

 

 

مزایای توری های پلیسه

مزایای توری پلیسه چنان زیاد می باشد که اکثر افراد سعی می‌کنند از این توری بر روی انواع در و پنجره های خود استفاده کنند. این نمونه توری به خوبی می تواند از ورود انواع حشرات به داخل منزل جلوگیری کند. همچنین توری پلیسه دارای کیفیت و دوام فوق العاده خوبی می باشد به همین دلیل تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این نمونه توری در مقابل شرایط دمایی و نور خورشید نیز به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد. توری پلیسه به راحتی بر روی قاب های مختلف قابل نصب می باشد. راحتی نصب آن سبب شده است که بسیاری از افراد از این نمونه توری استفاده کنند. توری های پلیسه گرد و غبار و آلودگی را جذب نمی کنند، اما بهتر است هر چند مدت یکبار برای بالا رفتن کیفیت و شفافیت توری آن ها را بشویید. برای شستشوی توری نیاز به اسپری و هیچگونه مایع شوینده نمی باشد بلکه با آب نیز به راحتی تمیز می شود.

قیمت توری پلیسه دوطرف بازشو مایان پنجره چغدر می باشد ؟

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه با توجه به موارد بسیار زیادی متغیر است. از جمله مواردی که می تواند بر قیمت توری تاثیر بگذارد طول و عرض پنجره، در و یا محلی است که قرار است توری بر روی آن نصب شود. همچنین تعداد توری های مورد استفاده نیز بر قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد. قیمت توری با توجه به نوع و کیفیت ساخت آن نیز متفاوت می باشد.

شما عزیزان می توانید در فروشگاه مایان پنجره از قیمت انواع توری های پلیسه به صورت دقیق اطلاع کسب نبوده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

از جدیدترین نمونه های این نوع توری موارد زیر می باشند:

 

روش های سفارش توری پلیسه تک فریم و دبل فریم از مایان پنجره

سفارش و خرید توری پلیسه

برای اطلاع دقیق از قیمت توری پلیسه بهتر است به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید. نمونه های مختلف توری به همراه قیمت هایشان در این بخش موجود می باشد. بعد از بازدید از سایت فروش می توانید با کارشناسان مرکز فروش ارتباط برقرار کنید و نسبت به سفارش و خرید توری مدنظر اقدام کنید.

فروشگاه مایان پنجره به مشتریان این امکان را داده است که بین محصولات مختلف از نظر قیمت و کیفیت مقایسه انجام دهند. خرید اینترنتی باعث شده است که بسیاری از افراد که امکان خرید حضوری برای آنها وجود ندارد بتوانند انواع محصولات را با قیمتی مناسب تر از قیمت بازار تهیه کنند. زیرا با خرید اینترنتی مشتری و فروشنده به طور کاملاً مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و حذف واسطه ها در این روش باعث کاهش هزینه ها می شود.

 

ظاهر این توری ها مانند دامن های زنانه پلیسه است که بر روی انواع پنجره قابل نصب می باشد. گروه تخصصی مایان پنجره یکی از معتبرترین فروشندگان توری پلیسه در کشور می باشد. محصولات این مجموعه با استفاده از بهترین مواد اولیه و در کارخانه های مجهز زیر نظر کارشناسان ماهر تولید شده اند. این مجموعه علاوه بر توری پلیسه انواع پنجره دوجداره را نیز با کیفیت عالی به مشتریان خود عرضه می کند. برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره می توانید به صفحه مربوطه رفته و با روش های مختلف به راحتی قیمت پنجره دلخواه خود محاسبه نمایید و یا با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. ارتباط با ما از طریق شماره تلفن های موجود در سایت امکان پذیر می باشد. مجموعه ما به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی به نیاز مشتریان می باشند. خرید پنجره دو جداره را می توانید از طریق صفحات فروش مجموعه مایان پنجره انجام دهید. انواع توری های پلیسه نیز برای پنجره دوجداره موجود است. معمولاً در فصل بهار و تابستان برای تهویه بهتر هوا بر روی پنجره ها توری نصب می کنند.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش