بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

پنجره دوجداره طرح سنتی، دنيايي مدرن رو به نوستالژي

 

انواع پنجره دوجداره سنتی در گروه تخصصی مایان پنجره

پنجره دوجداره طرح سنتي

یکی از انواع پنجره های دوجداره که در معماری سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد پنجره دوجداره طرح سنتی می باشد. پنجره های چوبي دوجداره که طرح سنتی دارند دارای مدل ها و اندازه های متفاوتی هستند. هر یک از مدل های پنجره های سنتی را بر اساس نوع ساختمان خود می توانید انتخاب کنید و سفارش دهید. زمان خرید پنجره دوجداره بهتر است که اندازه‌گیری انواع پنجره ها را به کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره بسپارید. هر یک از کارشناسان مایان پنجره اندازه‌گیری انواع پنجره های دوجداره را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند. قیمت پنجره های دوجداره طرح سنتی توسط کارشناسان به صورت اینترنتی برای شما محاسبه خواهد شد.

 در این صورت می‌توانید بر اساس بودجه خود اقدام به خریدارییکی از انواع پنجره های دوجداره نمایید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات تان را در مورد خرید و قیمت پنجره های دوجداره سنتی افزایش دهید میتوانید بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آنها را روی ساختمان نصب کنید. هر یک از پنجره های دوجداره طرح سنتی قیمت خریداری شان مناسب و به صرفه است. البته که شما باید بدانید بسته به نوع و مدل پنجره های طرح سنتی قیمت آنها با یکدیگر فرق می‌کند. آیا شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید پنجره دوجداره طرح سنتی را دارید ؟ در صورتی که پاسخ بله از در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این پنجره ها به شما ارائه دهیم.

 

خرید پنجره دوجداره سنتی از گروه تخصصی مایان پنجره

خرید پنجره دوجداره طرح سنتی

پنجره‌های طرح سنتی از جمله پنجره هایی هستند که در معماری ایرانی کاربرد زیادی دارند. شیشه های رنگی به کار رفته شده روی پنجره های طرح سنتی از جمله مزیت‌های این نمونه پنجره ها به شمار می رود. ابعاد پنجره های طرح سنتی بزرگ است و با چندین مدل شیشه های مشبک آنها را طراحی می‌ کنند. در بسیاری از ساختمان های اصیل ایرانی پنجره های سنتی را مشاهده خواهید کرد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که پنجره های دوجداره طرح سنتی از جمله زیباترین و خاص ترین پنجره هایی هستند که در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه از آنجایی که بیشتر افراد به معماری کهن ایرانی علاقه پیدا کرده اند از تجهیزات و متریال هایی که نوستالژیک هستند روی ساختمان خود استفاده می‌کنند.

یکی از مهمترین تجهیزات ساختمان سازی که برای ساختمان هایی با معماری ایرانی کاربرد زیادی دارد پنجره های دوجداره طرح سنتی می باشد. پنجره های دوجداره طرح سنتی انواع متفاوتی دارند. برخی از آنها داراینقش بته جقه هستند برخی از آنها دارای نقش های اسلیمی می باشند و همچنین مدل های چهارپر و گروه های چینی را شما می توانید بین آنها مشاهده کنید. دقت داشته باشید که زمان خرید انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی باید مدل آنها را بر اساس نوع ساختمان خود را بررسی کرده و سپس یکی را که مطابقت بیشتری با ساختمان دارند خریداری کنید. هر یک از کارشناسان گروه مایان پنجره می توانند با مشاهده ساختمان شما یکی از مدل های متفاوت پنجره های دوجداره طرح سنتی را پیشنهاد دهند تا خریداری کرده و روی ساختمان نصب نمایید.

 

 

قیمت پنجره دوجداره طرح سنتی

هزینه ای که شما برای خریداری انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. به طور کلی شما باید به خوبیبدانید که ابعاد پنجره و همچنین میزان ضخامت پروفیل‌های به کار برده شده روی پنجره از جمله اصلی ترین عواملی می باشد که قیمت پنجره های دوجداره را تعیین می‌کند.یراق آلاتی  که روی پنجره های دوجداره طرح سنتی به کار برده می‌شود دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است. هر یک از اینپنجره ها را شما باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید و با کیفیت ترین و بهترین مدل های آنها را سفارش داده تا طول عمر بیشتری به پنجره های دوجداره خود ببخشید.

 آن دسته از پروفیل هایی که پی وی سی هستند روی انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی نصب می‌شوند. طرح و رنگ انواع شیشه های به کار رفته شده روی قیمت پنجره های دوجداره طرح سنتی تاثیر زیادی می گذارد. آن دسته از شیشه هایی که رنگی هستند و دارای تنوع زیادی می باشند هزینه خریداری شان تا حدودی بالاتر است. هر یک از فاکتورهایی که مربوط به قیمت انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی می باشد را کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره برای شما توضیح می دهند. به همین دلیل با اطلاعات بیشتری میتوانید سفارش خود را برای خرید پنجره های دوجداره طرح سنتی ثبت کنید. پیش از ثبت سفارش تولید پنجره های طرح سنتی باید بودجه تان را جهت نصب پنجره ها بررسی نمایید.

 

مزیت و زیبایی های پنجره دوجداره سنتی در گروه تخصصی مایان پنجره

مزیت های پنجره دوجداره طرح سنتی

پیش از اینکه اقدام به خریداری انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی نمایید باید در مورد مزیت های این نمونه پنجره ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از مهم ترین مزیت های پنجره های دوجداره طرح سنتی عبارت است از :

1. حریم ساختمان شما با استفاده از پنجره های دوجداره طرح سنتی حفظ می شود. در واقع باید بدانید که پنجره‌های دو جداره طرح سنتی مانند بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره هستند ولی تنها طرح و رنگ آنها متفاوت می باشد .

2. طول عمر زیاد هر یک از انواع پنجره های دوجداره طرح سنتی به عنوان یکی دیگر از مزیت های آنها شناخته می‌شود.

3.  دوام بالا و همچنین عدم آسیب پذیری پنجره‌ها در شرایط متنوع موجب شده است که بسیاری از افراد روی انواع ساختمانهای خود این نمونه پنجره‌ها را نصب کنند.

4. تامین کردن نور در ساختمان در اندازه مناسب به وسیله این پنجره ها یکی دیگر از مزیت هایشان شناخته می شود.

5.  شما برای خرید پنجره های دوجداره طرح سنتی نیازی نیست که هزینه بالایی را پرداخت کنید. هزینه بسیار مناسبی را جهت خریداری پنجره های دوجداره می توانید پرداخت نمایید.

6. زیبایی و همچنین منحصر به فرد بودن پنجره های دوجداره طرح سنتییکی دیگر از ویژگی ها و مزیت‌های آنها به شمار می‌رود.

 

 

نصب و تعویض پنجره دوجداره طرح سنتی

نصب پنجره های دوجداره طرح سنتی مانند بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره می باشد. اگر می خواهید که بهترین کارایی را از پنجره های دوجداره طرح سنتی دریافت کنید باید نصب آنها را به افرادی که تخصص و تجربه بیشتری دارند بسپارید. استفاده از یراق آلات متنوع زمان نصب پنجره های دوجداره طرح سنتی باید بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. معمارانی که در زمینه طراحی و اجرای پنجره های دوجداره طرح سنتی تخصص دارند می‌دانند که باید با چه وسیله ای و بر اساس چه استانداردی پنجره های دوجداره طرح سنتی روی ساختمان نصب کنند.

 بسیاری از افرادی که مایل هستند روی ساختمان های خود پنجره های دوجداره طرح سنتی را اجرا کنند و پنجره های قدیمی خود را تعویض نمایند باید به معماران حرفه ایدرخواست خود را جهت تعویض پنجره های دوجداره ارائه دهند. توجه داشته باشید که زمان تعویض پنجره ها و استفاده کردن از پنجره های دوجداره طرح سنتی به عنوان جایگزین پنجره های پیشین باید طبق اصول و استانداردهای مشخص شده پنجره ها نصب گردند. تمامی مدل های پنجره های دو جداره طرح سنتی که توسط گروه تخصصیمایان پنجره به مشتریان ارائه داده میشود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

 

گروه تخصصی مایان پنجره تولید کننده پنجره دوجداره با شیشه های سنتی یا ارسی

گروه تخصصی مایان پنجره تولید کننده شیشه دوجداره سنتی یا ارسی

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

هر چیزی که باید درباره شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره بدانید

پنجره دوجداره مدل دو حالته و نگاهي اجمالي به عملكرد آن

هر چیزی که باید درباره پنجره دو جداره دو حالته UPVC | یو پی و ی سی بدانید

 

صفحات پيشنهادي ما به شما جهت ملاحظه:

يراق آلات درب و پنجره دوجداره

خدمات درب و پنجره دوجداره

انواع توري پليسه

 

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

آخرین مطالب

sina گفت:
سلام و وقت بخیر
طرح های پنجره سنتی شما را چطوری میتونم میتونم ببینم؟
    مدیریت گفت:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    برای مشاهده طرح های مختلف پنجره سنتی می تونید با در اختیار گذاشتن شماره خود از طریق مختلف مثل تماس، پیام واتساپ، پیام داخل سایت و ... از همکاران مایان پنجره بخواهید تا طرح ها را برایتان ارسال نمایند.
قاسمی گفت:
شماره بنده ۰۹۱۲۴۳۹۵۶۳۶
بنده فقط ایتا و بله دارم . البته روی این خط نیست . فقط میشه صحبت کرد.
یک کتیبه می خواستم حدودا ۱۸۰ در ۸۵
لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید .
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش