بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

خرید پنجره دوجداره آلومينيومی

گروه تخصصی مایان پنجره با توجه به سابقه چندین ساله در عرصه های طراحی استاندارد درب و پنجره، بازرگانی ملزومات، تولید، خدمات پس از فروش و ... توانسته در تمامی این زمینه ها تیم هایی از افراد باتجربه و متخصص ایجاد کند. این موضوع باعث شده تمامی پروژه های انجام شده درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی این گروه به درستی و با بالاترین کیفیت ممکن اجرا شود و در هیچ کدام از آن ها نارضایتی کارفرما و یا شکایتی صورت نگرفته است.

​سفارش خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی از مایان پنجره با قیمت بسیار مناسب

ما مدعی هستیم پروژه های شما را با کیفیت مطلوب و با پایین ترین قیمت انجام می دهیم. جهت امتحان این ادعا کافیست استعلام قیمت پروژه خود را از طریق لینک زیر انجام دهید تا پس از ارسال پیش فاکتور، خودتان قضاوت کنید.

استعلام قیمت پروژه


در لغت پروفیل آلومینیوم به معنی ثابت بودن  مقطع می باشد، پروفیل آلومینیومی از انواع مختلفی تشکیل شده است. کاربرد اصلی این نوع پروفیل ها برای ساخت درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی می باشد.
آلومینیوم یک نوع فلز نرم و سبک می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشد. دوتا از مهم ترین ویژگی هایی که پنجره آلومینیومی دارد 1 – سبک بودن وزن آن و  2- زنگ نزدگی پنجره است.پر مصرفترین مقطع پروفیل آلومینیومی پروفیل اکستروژن است.

پروفیل آلومینیومی چیست؟

تولید پروفیل آلومینیومی به این صورت می باشد که در ابتدا ماده اصلی پروفیل آلومینیومی که بیلت آلومینیومی بوده را در تحت فشار بسیار بالا و در حرارت شديد قرار می دهند، بعد از این مراحل پروفیل آلومینیومی را در قالب های مخصوص پروفیل حرکت می دهند.
با این روش ها که در بالا توضیح دادیم ماده اولیه پروفیل پنجره آلومینیومی تغییر شکل پیدا می کند و به هر شکل و فرمی که بخواهیم در می آید و پروفیل آلومینیومی تولید می شود.
پروفیل انواع مختلفی در ساخت و ساز دارد. برای تولید پروفیل آلومینیوم، ماده اصلی و اولیه پروفیل که همان بیلت آلومینیوم است را در معرض حرارت و فشار بالا قرار می دهند و در همین حین از بین قالب های مخصوصی عبور می دهند. در انتها پروفیل به شکلی که مد نظر برای ساخت درب و پنجره بود درمی آید. اگر پروفیل آلومینیوم را در کنار شیشه دوجداره قرار دهید. بهترین عایق سرما، گرما، گرد و غبار و آلودگی های صوتی شهرهای بزرگ را خواهید داشت.​​​​​​​

مراحل توليد پروفیل آلومینیومی:


این نوع درب و پنجره ها پنجره هایی هستند که از گذشته تا به حال استفاده می شود. و طرفداران زیادی از قدیم داشته است.
در قدیم این نوع پنجره ها با استفاده از میلگرد در داخل پروفیل به هم متصل می شدند و امکان دوجداره کردن شیشه ها وجود نداشت. با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت برای بالا بردن کیفیت این پنجره ها پنجره ای  به نام اس تی  یا پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال تولید شد و به بازار آماد.
شیشه درب و پنجره های اس تی را می شد دوجداره کرد، اما باز هم به دلیل استفاده نشدن از لاستیک در تمام مقاطع پنجره، موجب عدم ورود گرد و غبار در محيط نمي شد.
سیستم پنجره های آلومینیومی نرمال دارای معایب زیادی بود که دوجداره کردن شیشه ها به چشم نمی آمد. این مشكل باعث شد تولید کنندگان پروفیل پنجره آلومینیومی به فکر ساختار جدید پروفیل و مقطع جدید باشند.
باتوجه به تجربیاتی که تولید کنندگان از سالها پژوهش و تحقیق تاکنون کسب کرده اند، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک پروفیل آکپای را تولید کردند.
پروفیل آکپای یکی از جدید ترین نوع پروفیل در کشور خودمان می باشد که قیمت آن نسبت به پروفیل های آلومینیومی دیگر بسیار مناسب تر و همچنين کیفیت بالایی را دارا می باشد. 
لازم به ذکر است نصب انواع توری های پلیسه بر روی پنجره های آلومینیومی به راحتی صورت پذیر است.​​​​​​​

پنجره دوجداره آلومینیومي:

پنجره دوجداره آلومينيومي مايان پنجره

یکی از ملزومات هر ساختمان با هر کاربردی درب و پنجره است.در گذشته از پنجره آلومینیومی در ساخت خانه به وفور استفاده می شد. با تغییرات صنعت و بهینه سازی سوخت و جلوگیری از اتلاف گرما و سرما در خانه ها، فعالان حوزه ساخت درب پنجره به فکر ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی افتادند تا گذشته از زیبایی بنا و استفاده از سبکی آلومینیوم از به هدر رفتن گرما و انرژی در ساختمان ها جلوگیری کنند. بر همگان واضح است که بزرگترین مزیت استفاده از پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره هایی با فرم آهنی، سبکی، تنوع فرم، تنوع رنگ و همچنین ابزار و یراق مصرفی در این جنس پنجره است. آلومینیوم علاوه بر سبکی به راحتی فرم میگیرد و هرگز زنگ نمی زند. پر مصرف ترین بخش مصرف آلومینیوم در ساخت درب و پنجره ها پروفیل اکستروژن آلومینیوم است.
​​​​​​​
حتما همه شما درب و پنجره های آلومینیومی را به خوبی به خاطر دارید. تقریبا در یک دوره تمام ساختمان ها از درب و پنجره آلومینیومی برای ساخت تمام بنا ها استفاده میکردند. چرا که این پنجره ها نسبت به پنجره های آهنی از عایق بهتری برای ورود سرما، گرما و گرد و غبار برخوردار بودند. و همین دلیل استقبال چشمگیر مصرف کنندگان در آن زمان بود.​​​​​​​

همه چیز درباره پنجره دوجداره آلومینیومی، قیمت گذاری و نحوه قیمت گذاری پنجره دوجداره


پنجره دو جداره آلومینیومي دارای مزایای زیادی می باشد، پروفیل پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک  از مواد شیمیایی ساخته نشده است و به طبیعت آسیبی نمی رساند اما پروفیل پنجره دوجداره UPVC از مواد شیمایی ساخته شده است و برای طبیعت مزر می باشد.
یکی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره آلومینیومی این است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و پس از نصب نسبت به پنجره های UPVC تعمیر و نگهداری کمتری را دارند. پروفیل های پنجره دوجداره ترمال بریک آلومینیومی دارای رنگ بندی های زیادی می باشند و با هر سلیقه رنگی که شما مشتریان عزیز بخواهید قابل اجرا هستند.

این نوع پروفیل ها معمولاً مقاومت بالایی را در عناصر جوی دارا می باشند. از این نوع پنجره های دوجداره آلومینیومی به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند میتوان به هر شکل و هر ابعادی که شما بخواهید با بهترین کیفیت طراحی و توليد نمود. برای همین است که این نوع پنجره ها نزد معماران و طراحان ساختمان بسیار محبوب شده است.

به دلیل مقاومت بالا، سبکی و همچنین قیمت مناسب پروفیل آلومینیوم، بیشترین استفاده در ساخت درب و پنجره از این جنس انجام میشود. با توجه به تقاضای بالای پنجره دوجداره آلومینیومی در بین مالکان و مهندسین ساخت و ساز این نوع پنجره کاربردی و سازگار با محیط زیست بسیار در بازار تولید پنجره وجود دارد.
انواع پروفیل هایی که در ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی بکار میروند عبارتند از:
·        پروفیل مولیون: از این نوع پروفیل در ستون عمودی و افقی در داخل چارچوب پنجره آلومینیومی استفاده می شود.
·        پروفیل های جانبی: این نوع پروفیل ها بیشترین کاربرد در ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی را دارند.
·        پروفیل ساش یا لنگه: این نوع پروفیل در ساخت درب و پنجره های بازشو در سایز های بزرگ کاربرد دارد.
·        پروفیل فریم: این نوع پروفیل نیز بیشترین کاربرد را در چارچوب درها و پنجره های دوجداره دارد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی نیز بسیار زیاد است در اینجا به برخی از این مزایا به اختصار می پردازیم.
·        مقاومت بالا : مطمئنا فرم های آلومینیومی مقاومت خیلی بیشتری نسبت به فرم های چوبی، آهنی و یو پی وی سی دارند و ارزانتر نیز هستند. این فرم ها در برابر سرما و گرما کمتر دچار انقباض و انبساط می شوند.
·        دوام خوب و سبکی : وزن کم پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره های آهنی در ساخت و ساز بسیار حائز اهمیت است.
·        سازگار با محیط زیست : در صنعت بازیافت آلومینیوم سریعترین بازیافت را بین تمام مواد بازیافتی دارد.
·        کم کردن اتلاف انرژی ساختمان : با استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی در ساخت و ساز جلوی اتلاف گرما و به هدر رفتن انرژی سوخت و گاز طبیعی نیز گرفته می شود.
·        مقاوم در برابر نور، سرما و گرما و تغییرات جوی محیط : پنجره های دوجداره آلومینیومی در برابر تابش نور بالای خورشید و سرد و گرم شدن هوا بسیار مقاوم تر از نوع های دیگر است.
·        تنوع رنگ : پنجره های آلومینیومی با طیف گسترده رنگ همه سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهد.
·        نصب سریع و آسان : با توجه به سبکی وزن آلومینیوم نصب این مدل بسیار سریع و آسان انجام می شود.
·        اجرای طرح های مختلف و متناسب با دکور : با توجه به انعطاف پذیری زیاد آلومینیوم میتوان در ابعاد و اندازه های متفاوت بکار گرفته شوند.
·        امکان تعمیر راحت و آسان : امکان خوردگی و ساییدگی آلومینیوم به دلیل مقاومت بالایی که دارد بسیار کم است و به تعمیرات کمی هم نیاز پیدا می کند. بهترین شیوه برای تمیز کاری این پنجره ها هم استفاده از ابر مرطوب است.
·        قیمت مناسب : قیمت مناسب و نسبتا کم آلومینیوم نسبت به سایر تجهیزات درب و پنجره سازی نیز از بزرگ ترین مزیت های این نوع پنجره هاست.

مزاياي استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومي مایان پنجره:

این مدل پنجره در گذشته بسیار مورد استفاده مهندسین ساخت و ساز بوده. در ساختار آنها از میلگرد و پروفیل آلومینیوم استفاده شده و قابلیت نصب شیشه های دوجداره را نیز دارند. از آنجا که پنجره های نرمال دو جداره نتوانستند تاییدیه استاندارد را برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و مسائلی از این دست بگیرند. نام این مدل را همان پنجره آلومینیوم نرمال و ساده گذاشتند و بین مصرف کنندگان به این نام شناخته می شوند.

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی  |  پنجره های دوجداره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک​​​​​​​

پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال بریک:​​​​​​​

پنجره نرمال بریک چیست؟​​​​​​​

پنجره نرمال بریک همانطور که از نامش پیداست پنجره نرمال و معمولی همانند دیگر پنجره ها می باشد. اما قطعا امروزه شکل، ظاهر و کاربردهای این پنجره ها با پنجره های معمولی گذشته تفاوت دارند. پنجره های نرمال بریک دارای شکل زیباتر، جنس مقاوم تر و ایزوله شده می‌باشند که تفاوت‌های بسیاری با پنجره های معمولی دارند. برای ساخت پنجره نرمال بریک باید از بیلت یا شمش استاندارد استفاده شود. متاسفانه بسیاری از شرکت ها در ساخت پنجره نرمال بریک از بیلت و شمش غیر استاندارد استفاده می‌کنند، که این امر سبب کاهش کیفیت و مقاومت محصول می شود.​​​​​​​

خرید انواع مدل پنجره دوجداره آلومینومی از گروه تخصصی مایان پنجره

​​​​​​​
·        پروفیل فریم یا همان چارچوب
·        پروفیل لنگه
·        پروفیل سری
·        پروفیل زهوار
·        واشرهای EPDM
·        یراق آلات
پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال در مقابل نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. کمتر دچار تغییر رنگ می شوند. از همین رو بین مصرف کنندگان طرفداران خاص خود را دارند. تا زمانی که لایه رویی و محافظ آلومینیوم دچار خراشیدگی عمیق نشود این پنجره زنگ نمی زند و دچار پوسیدگی و همچنین فرسودگی نخواهد شد. در هنگام تغییر دکوراسیون پنجره های آلومینیومی را میتوان به قیمت مناسب فروخت. چرا که به راحتی قابل بازیافت هستند. تنوع رنگ در این مدل نیز بسیار بالاست و همه سلیقه ها را پاسخگو خواهد بود.

قسمت های مختلف پنجره آلومینیومی نرمال بریک عبارتند از :​​​​​​​

همانطور که گفته شد پنجره‌های نرمال بریک نوع تکامل یافته و پیشرفته پنجره های معمولی هستند که ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارند. این پنجره‌ همچون پنجره ترمال بریک عایق حرارتی نیست امّا یک پنجره لوکس و شیک با ویژگی‌های خاص خود است که طرفداران زیادی دارد.​​​​​​​

دلیل استفاده از پنجره های نرمال بریک چیست؟​​​​​​​

برخی از ویژگی های پنجره نرمال بریک که عبارتند از:
·        دارای ظاهر شیک و زیبا
·        دارای استحکام بالا
·        دارای تنوع در رنگ و فرم طراحی
·        عدم عایق بودن در برابر سرما و گرما
·        سازگار با محیط زیست
·        عایق صوت و رطوبت

         و ... .

ویژگیهای پنجره آلومینیومی نرمال بریک مایان پنجره چیست ؟​​​​​​​

پنجره نرمال بریک نوعی پنجره آلومینیومی و معمولی می باشد که دارای شکل زیبا و ویژگی های کاربردی می باشد. پنجره نرمال بریک از بیلت یا شمش با مشخصات گرید ۶۰۶۳ اصل، پروفیل با ضخامت استاندارد، لاستیک های آب بندی، یراق آلات مناسب و استاندارد و غیره ساخته می شود. با استفاده از اجزای تشکیل دهنده استاندارد برای ساخت پنجره نرمال بریک پنجره ای مقاوم و با کیفیت حاصل می شود.​​​​​​​

اجزای تشکیل دهنده پنجره نرمال بریک یا ( نان ترمال )؟​​​​​​​

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی از گروه تخصصی مایان پنجره

این نوع از پنجره های آلومینیومی مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند. واژه ترمال بریک به معنای شکست حرارتی است و نام پنجره هم برگرفته از همین واژه است. در ساختار پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک پروفیل های آلومینیوم به کمک نوارهای پلی آمید به یکدیگر متصل شده اند. با توجه به اینکه جنس نوارهای پلی آمید از الیاف شیشه متراکم است و از تحمل بالایی در برابر حرارت برخوردار است. عایق بسیار خوبی در برابر از دست دادن گرما ایجاد میکند و از اتلاف انرژی جلوگیری میکند.​​​​​​​

امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد سعی بر این دارند که محصولاتی سودمند و مفید برای جامعه تولید کنند. همین امر سبب شده است تا درب و پنجره هایی که ساخته و تولید می شوند تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کنند و عایق خوبی در برابر دما و صوت باشند. یکی از این پنجره های عایق حرارتی پنجره ترمال بریک نام دارد.​​​​​​​

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک مایان پنجره:​​​​​​​

 پنجره ترمال بریک یک پنجره عایق حرارت می باشد که به دلیل حل مشکل اتلاف انرژی ساخته و تولید می شود. مهمترین فلز مورد استفاده در این پنجره ها آلومینیوم می باشد. آلومینیوم سختی و مقاومت بالایی دارد اما به دلیل رسانا بودن زیاد نمی توان به تنهایی از آن استفاده کرد. برای حل این مشکل باید ارتباط جداره داخلی پنجره با جداره خارجی قطع شود. برای این کار لازم است تا تیغه پلی آمید در بین پروفیل قرار داده شود. به کمک این روش متخصصین موفق شدند تا پنجره های عایق حرارتی را به تولید برسانند و جلوی بسیاری از مشکلات مانند اتلاف انرژی را بگیرند.
​​​​​​​
در ساخت پنجره ترمال بریک حتماً باید از پلی آمید به‌عنوان عایق استفاده شود؛ زیرا این تنها راهی است که سبب می شود پنجره ترمال بریک یک عایق حرارت کامل و بی نقص باشد. در اصل استفاده از پلی آمید سبب قطع شدن رسانایی آلومینیوم می شود. لازم به ذکر است که ساخت اصولی و نحوه قرار دادن پلی آمید به عنوان عایق در پنجره ترمال بریک بسیار مهم است تا به صورت صحیح عمل کند.

پنجره ترمال بریک چیست؟

 استفاده از پنجره ترمال بریک در مکان‌هایی که در معرض سرما و گرما هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. پنجره‌های ترمال بریک عایق قوی در برابر سرما گرما می باشند که سبب می‌شوند در اتلاف انرژی صرفه‌جویی و دمای محیط به خوبی کنترل شود.
​​​​​​​
پنجره ترمال بریک مزایا و ویژگی‌های بسیار دیگری دارد که در ادامه مطلب برایتان بازگو می کنیم.​​​​​​​

دلایل استفاده از پنجره های ترمال بریک چیست؟

ویژگیهای پنجره آلومینیومی ترمال بریک ​​​​​​​مایان پنجره

ویژگی ها و مزایای پنجره ترمال بریک عبارتند از:
·        عدم زنگ زدگی به دلیل استفاده از آلومینیوم
·        مقاوم و محکم
·        ظرافت بالا
·        عایق صوتی و حرارتی
·        عایق رطوبتی
·        سازگار با محیط زیست
·        سختی بالا در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف
·        دارای ایمنی بالا
·        غیر قابل اشتعال به دلیل استفاده از پلی آمید
·        جلوگیری از تابش شدید نور خورشید

         و ...  . ​​​​​​​

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی از گروه تخصصی مایان پنجره برای ویلا های مدرن

اجزای تشکیل دهنده پنجره های ترمال بریک ​​​​​​​چیست؟ ​​​​​​​

پنجره ترمال بریک با استفاده از روش شکست حرارتی یکی از بهترین پنجره های عایق حرارتی محسوب می شود.
اجزای تشکیل دهنده پنجره ترمال بریک چیست؟
·        تیغه پلی آمید
·        پروفیل ها
·        شیشه مخصوص
·        یراق آلات
·        چسب بوتیل
·        گاز مخصوص بین شیشه ها

         
 برای اینکه بدانید در ساخت پنجره ترمال بریک از تیغه پلی آمید استاندارد استفاده شده و یا یو پی وی سی، می توانید با یک آزمایش کوچک از آن مطلع شوید. همان طور که گفته شد تیغه پلی آمید غیر قابل اشتعال می باشد. ​​​​​​​

شما می توانید با گرفتن شعله به سمت آن متوجه پلی آمید بودن و یا upvc بودن آن شوید. در صورتی که لبه‌ها ذوب شود نتیجه میگیریم که  از upvc در ساخت پنجره ترمال بریک استفاده شده است و در غیر این صورت به اصل بودن پنجره و مواد مصرفی آن پی خواهیم برد.

با توضیحاتی که داده شد نتیجه می گیریم، پنجره ترمال بریک یک پنجره با ظاهر زیبا و کاربرد های فراوان در صرفه جویی انرژی و برقراری آرامش و آسایش افراد می باشد. با استفاده از این پنجره افراد از پرداخت هزینه های اضافی گاز و آب در فصول مختلف سال در امان هستند. زیرا پنجره های ترمال بریک در فصول گرم سال از انتقال گرما و در فصول سرد سال از نفوذ سرما به داخل مانع می شوند. اما پنجره های نرمال بریک شکل جدید و امروزی و همچنین پیشرفته تر پنجره های قدیمی می باشند که زیبایی و خاص بودن و همچنین عدم وجود مشکلات پنجره های قدیمی را به شما هدیه می کنند.

تفاوت پنجره ترمال بریک و نرمال بریک​​​​​​​

تفاوت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک با پنجره دوجداره upvc در چیست ؟​​​​​​​

پنجره ترمال بریک و upvc از نظر قیمت، مقاومت، تنوع طرح و رنگ، نوع یراق آلات استفاده شده، ارزشمند بودن و سبک سازی ساختمان و غیره با یکدیگر تفاوت دارند.

پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره upvc دارای قیمت بالاتری می باشد. دلیل بیشتر بودن قیمت آن تفاوت های ذکر شده می باشد. مقاومت شیشه ترمال بریک در شرایط مختلف آب و هوایی در طبقات مختلف ساختمان ها بسیار بالا می باشد. همچنین پنجره های ترمال بریک از نظر تنوع رنگ و طرح با پنجره های یو پی وی سی که معمولاً فقط در رنگ سفید می باشند تفاوت دارند. نوع یراق آلات استفاده شده و نحوه و مدل باز شدن پنجره ترمال بریک با پنجره یو پی وی سی تفاوت دارد. بیشتر پنجره‌ها و درب های ترمال بریک به طور کشویی باز و بسته می شوند که مزایای بسیاری دارند؛ در حالی که پنجره های یو پی وی سی معمولا به سمت داخل و به صورت معمولی باز می شوند.
​​​​​​​
بیشتر افراد برای خانه خود از پنجره ترمال بریک استفاده می‌کنند که دارای ویژگی‌های بهترین پنجره می باشد. لازم به ذکر است که در ساخت ساختمان ها برای سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان و افزایش کیفیت ساخت و ساز از پنجره های ترمال بریک استفاده می شود.​​​​​​​

سفارش پنجره دوجداره آلومینیومی از گروه تخصصی مایان پنجره

پنجره های ترمال بریک از نظر بازشو هیچ محدودیتی را دارا نمی باشند و می توان بر اساس ابعادی که دارید و یراق آلاتی که در بازار موجود می باشد به راحتی تمامي انواع آن را تولید و نصب نمود.
بازشو های پنجره دوجداره آلومینیومی به چند دسته تقسیم می شوند:

1- پنجره دوجداره تک حالته آلومینیومی:
پنجره دوجداره تک حالته آلومینیومی، پنجره ای می باشد که فقط از یک سمت به صورت افقی باز و بسته می شود.
یراق آلات تک حالته دارای 2 عیب می باشند، اولین عیب این نوع یراق آلات این است که هنگام بازشدن فضای زیادی را اشغال می کنند، به طوری که این عیب در مکان هایی که جای کوچک دارند کاملاً به چشم می آید.
دومین عیب این یراق آلات این است که عایق خوبی در برابر دما و صدا نيستند، دلیل این موضوع بخاطر این است که یراق تک حالته فقط از یک سمت با قاب پنجره درگیر می شوند و اصطلاحاً از هر دوطرف كيپ نمي شوند.
حالا اگه تیم مشاوره رایگان گروه تخصصي مایان پنجره بخواهد مهمترین ویژگی این نوع یراق آلات پنجره دوجداره آلومینیومی را بگوید که مهم هم هست، مسئله قیمت این نوع یراق آلات می باشد، قیمت این نوع یراق آلات به دلایلی که در بالا توضیح دادیم ارزانتر از بقیه یراق آلات می باشد. اين موضوع باعث گرديده تا در بيشتر ساختمان هايي كه سازندگان آن به فكر پايين آوردن هزينه هستند استفاده گردد.

2- پنجره دوجداره دو حالته آلومینیومی:
پنجره دوجداره دو حالته به پنجره ای گفته می شود که علاوه بر اینکه  از بقل باز و بسته می شود از بالا هم باز و بسته شوند.
سیستم یراق آلات به این صورت می باشد که وقتی پنجره بسته می شود دو طرف بازشو پنجره تحت فشار قرار میگیرد و عایق بندی پنجره را از نظر سرما و گرما و گرد و خاک کامل می کند.
یراق آلات دوحالته به 2 دليل یکی از پر مصرف ترین یراق آلان در صنعت درب و پنجره سازی می باشد.
اولین دلیل اینکه، بازشو این نوع  پنجره ها کم جا بوده و دست و پا گیر نمی باشد و بدون نیاز به کنار کشیدن پرده ها، بازشو ها از بالا برای گردش هوا باز می شود.
دلیل دوم پر مصرف بودن این نوع یراق آلات، قیمت مناسب آن نسبت به یراق آلات  دیگر می باشد. شاید از نظر قیمت این نوع یراق آلات کمی از یراق آلات تک حالته گرانتر باشد اما با مزیتی هایی که دارد این افزایش قیمت برای خرید پنجره دوجداره آلومینیومی می ارزد.

3- پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی:
پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی از نظر درگیر بودن یراق آلات همانند یراق آلات تک حالته هستند، چون فقط از یک طرف قفل و کیپ می شود.
مهم ترین مزیت پنجره دوجداره کشویی کم جا بودن این نوع بازشو پنجره می باشد. از این نوع پنجره ها میتوان در مکانهایی که فضای کوچکی دارند و می خواهند پنجره دوجداره  داشته باشند که بتوانند به راحتی باز و بسته کنند و جا گیر هم نباشد میتوان از این نوع یراق آلات استفاده نمود.
پنجره دوجداره کشویی علاوه بر مزیتي که در بالا توضیح دادیم دارای ضعف هایی می باشد، پنجره دوجداره کشویی به علت اینکه دو لنگه بازشو آن بر روی یک ریل  قرار می گیرند بالا و پایین این نوع پنجره ها باز می باشد و عایق بندی کمتری نسبت به پنجره های تك حالته و دوحالته دارد.


انواع بازشوهاي درب و پنجره دوجداره آلومینیومي:


4- پنجره دوجداره فرانسوي آلومينيومي:
پنجره دوجداره فرانسوی آلومینیومی پنجره ای ست بسيار زیبا و پر کاربرد که بیشترین کاربرد این پنجره ها در نشیمن های خانه ها می باشد.
مهمترین مزیت پنجره دوجداره فرانسوی این است که دولنگنه بازشو پنجره برخلاف هم باز و بسته می شود و حتی می شود یک لنگه را باز و بسته کرد.
مزیت بعدی این بازشو این است که اگر دولنگه  بازشو ها را با هم باز کنیم هیچ  گونه پروفیلی بین پنجره وجود ندارد و شما دید کامل به مناظر روبرویتان خواهید داشت.
یکی از دقدقه های شما عزیزان برای خرید پنجره دوجداره فرانسوی، میزان عایق بودن این نوع پنجره ها و جلوگیری از ورود صدا می باشد، گروه تخصصی مایان پنجره به شما اطمینان کامل را میدهد که این پنجره دوجداره فرانسوی آلومینیومی هیچ مشکی را در اين خصوص نخواهد داشت.
یکی  از ویژگی های مهم و پر استفاده ای که این نوع پنجره ها در مقایسه با انواع پنجره هایی که در بالا توضیح داده شد این است که بازشو یکی از پنجره ها میتواند دو حالته باشد. یعنی بغیر از اینکه افقی باز شود میتواند بدون هیچ قیدی به صورت عمودی یا دو حالته نيز باز شود.
قیمت این نوع پنجره گرانتر از بقیه پنجره ها می باشد. شما می توانید  براي اطلاع از قیمت پنجره دوجداره فرانسوی با ما تماس بگیرید و از قیمت دقيق آن اطلاع پیدا کنید.


5- پنجره دوجداره فولوکس واگنی آلومینیومی:
پنجره دو جداره فولوکس واگنی آلومینیومی فقط به یک دلیل محبوب می باشد و آن این است که می توان ابعاد بزگ و شیشه های بزرگ را روی این پنجره ها سوار کرد. یعنی  یرق آلات  پنجره دوجداره فولوکس واگنی می تواند وزن شیشه ها با ابعاد بزرگ را تحمل کند. شما می توانید با استفاده از این نوع یراق آلات پنجره های اور سایز را بدون هیچ مشکلی برای خانه خود  سفارش دهید و از ویو بیرون خانه خود لذت ببرید.
سیستم یراق آلات پنجره فولوکس واگنی همانند پنجره کشویی می باشد. اما با  این فرق که این یراق آلات هنگام بسته شدن  از همه طرف به تور کامل  توسط قاب پنجره تحت فشار قرار می گیرد و هیچ درزی وقتی پنجره بسته است از لای پنجره دیده نمی شود ، و عایق بسار خوبی نصبت به پنجره کشویی می باشد.
قیمت یراق آلات پنجره فولوکس واگنی بسیار بالا می باشد ولی امکاناتی که به شما عزیزان می دهد هیچ پنجره دیگری به شما نمی دهد.

قیمت درب و پنجره دوجداره  آلومینیومی:

در بحث قیمت گذاری و تعیین قیمت درب و پنجره دو جداره آلومینیومی عوامل بسیاری دخیل هستند. در نظر داشته باشید هر کدام از عوامل خود میتوانند چندین گزینه برای انتخاب پیش روی شما بگذارند. بسته به میزان بودجه ای که برای خرید پنجره دوجداره در نظر گرفته اید اقدام به خرید کنید. در این قسمت برخی عوامل که در قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی تاثیر گذار است را با یکدیگر بررسی میکنیم.
    قیمت پلی آمید مصرف شده در ساخت پنجره ها - محاسبه وزن خالص آلومینیوم مصرف شده - هزینه ای که تولید پنجره داشته -   هزینه رنگ آمیزی - محاسبه یراق آلات مصرفی - جنس شیشه بکار رفته در پنجره - ابعاد پنجره - میزان کیفیت تولید - کیفیت جوش در ساخت پنجره - تعداد بازشوها در یراق آلات پنجره - اشکال کاربردی پروفیل - هزینه دستگاه ها در ساخت درب و پنجره - هزینه حمل و نقل - هزینه نصب -  هزینه ساخت و تولید رنگ و ...

10 آيتم مهم براي قيمت تمام شده پنجره هاي دوجداره آلومينيومي:

1- محاسبه وزن آلومینیوم مصرفی پروژه
2- محاسبه قیمت پلی آمید برا پنجره
3- محاسبه هزینه تولید
4- محاسبه هزینه رنگ  آنادایز
5- محاسبه قیمت یراق آلات
6- نوع شیشه مصرفی پروژه
7- تعداد بازشو های پنجره
8- کیفیت بالا پانچ پنجره آلومینیوم
9- کیفیت تولید
10- هزینه نصب پروژه

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی
upvcمحاسبه آنلاين قيمت پنجره دوجداره

قیمت درب و پنجره دوجداره  ترمال بریک:

برای خرید هر کدام از پنجره های آلومینیومی ازجمله پنجره ترمال بریک و یا پنجره نرمال بریک اصل و با کیفیت می توانید با شماره کارشناسان مایان پنجره تماس بگیرید. مایان پنجره با سابقه چندین ساله در تولید و پخش پنجره های با کیفیت توانسته اعتماد بسیاری از هموطنان خود را جلب کند.
​​​​​​​
قیمت و هزینه پنجره های دوجداره ترمال بریک با توجه به ابعاد و طرح و فرم درخواستی مشتری متفاوت می باشد. مشتریان عزیز می توانند به آسانی با ارائه ابعاد به تیم مایان پنجره و مشاهده انواع طرح و رنگ نمونه پنجره ها، پنجره دلخواه خود را سفارش دهند. هزینه دریافتی مایان پنجره با احتساب تمام خدمات و مزایا، مناسب ترین قیمت نسبت به سایر شرکت ها نیز می باشد. شما می توانید به راحتی در تمامی ساعات روز با کارشناسان مایان پنجره تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی​​​​​​​

اگر با اصول ساخت و مواد مصرفی در روند ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی تا اندازه کمی آشنا باشید به راحتی می توانید قیمت پنجره را به طور تقریبی به دست بیاورید. کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره در خدمت مشتریان خود هستند و محاسبه آنلاین قیمت درب و پنجره دوجداره را برای شما انجام می دهند تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید و مناسب ترین، با کیفبت ترین و صد البته شیک ترین پنجره های دوجداره را از این شرکت برای ساختمان در حال ساخت خود سفارش دهید و از قاب پنجره های این شرکت به چشم انداز زیبای طبیعت چشم بدوزید.
 ساخت و ساز و مواد مصرفی به کار رفته در این نوع پنجره ها تا اندازه زیادی مشخص است. برای تعیین قیمت برای پنجره ها عواملی دیگر غیر از مواد سازنده و روند ساخت دخیل است مانند:
·        اندازه دقیق پنجره
·        تعداد بازشوها
·        فیکس بودن
·        نوع باز شدن بر اساس مدل باز شدن تک حالته یا دو حالته
·        و یا کشویی بودن پنجره ها
در ساخت پنجره ها و ابعادی که به شکل استاندارد ساخته می شوند. قیمت ها را بر حسب واحدی محاسبه و قیمت گذاری می کنند. ابعاد استاندارد پنجره ها 140 در 140 است. به طور مثال اگر دو عدد پنجره در ابعاد استاندارد برای نصب لازم داشته باشید. قیمت هر پنجره به اضافه هزینه نصب که برابر با نصب دو واحد پنجره محاسبه می شود را باید از قیمت نهایی کم کنید تا قیمت پنجره ها بر حسب متر مربع  به دست بیاید. حالا اگر در پروژه ایی اندازه ها مشخص نبود و اندازه ها را متغییر انتخاب کرده بودند، باید بعد از اندازه گیری و ساخت بر حسب متر مربع قیمت محاسبه شود. به تمام این هزینه ها، هزینه نقل و انتقال و نصب را هم اضافه باید کرد.

گروه تخصصی مایان پنجره با سابقه طولانی و ارائه با کیفیت ترین پنجره های دوجداره آلومینیومی در خدمت شما هستند تا بهترین درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی را به مشتریان خود ارائه کنند.

شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی | فضای مجازی | فرم سایت
جهت استعلام قیمت پروژه خود و یا سفارش آن اقدام نمایید.

فرم بارگزاری نقشه پروژه جهت استعلام قیمت

​شماره های تماس:
                          021-44757982
                          
09196501470
آدرس واتساپ:

https://wa.me/message/EXKTJM4SI6WL1

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش