بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رگلاژ و تعمیر درب و پنجره گروه تخصصی مایان پنجره

رگلاژ و تعمير درب و پنجره

برخی از موارد مانند وجود گرد و غبار و همچنین تغییر شرایط آب و هوا موجب شده که رگلاژ کردن درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار بگیرد. هر یک از نصابان درب و پنجره به خوبی با نحوه رگلاژ و تعمیر درب و پنجره های دوجداره آشنا هستند. شما زمانی که خرید پنجره دوجداره را انجام می دهید باید از نصابان متخصص درخواست نمایید که پنجره های ساختمان تان را رگلاژ نمایند. گروه تخصصی مایان پنجره در زمینه رگلاژ کردن درب و پنجره تخصص زیادی دارد.  هر یک از متخصصان شرکت به خوبی قادر هستند که نکات مربوط به رگلاژ کردن انواع پنجره های دوجداره از قبیل پنجره دوجداره upvc ، پنجره دوجداره آلومینیومی ، پنجره دوجداره چوبی و پنجره سنتی و همچنین باز شو های نمای کرتین وال و توری پلیسه را رعایت کنند تا پنجره ها ایمنی لازم را داشته باشند.

به طور معمول در بسیاری از مواقع به دلیل استفاده کردن از کیفیت پایین پروفیل جهت تولید پنجره های دوجداره کارایی پنجره ها کاهش پیدا میکند.برای اینکه کارایی پنجره ها و درب های دوجداره افزایش پیدا کند باید نصابان شیوه رگلاژ و تعمیر درب و پنجره​​​​​​​ را به کار بگیرند. آلودگی‌های صوتی و همچنین آلودگی‌های شرایط متنوع آب و هوایی در صورتیکه پنجره ها رگلاژ نشوند وارد ساختمان می‌شود. اگر رگلاژ کردن پنجره های دوجداره بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام نشود. باید بدانید که کیفیت پنجره ها کاهش پیدا می‌کند. امروزه بسیاری از افرادی که سفارش درب و پنجره های دوجداره را ارائه می‌دهند برایشان بسیار مهم است که آلودگی صوتی و هوایی وارد ساختمان شان نشود. آنها باید به همین دلیل رگلاژ کردن درب و پنجره های دوجداره را در نظر داشته باشند.

چرا بايد درب و پنجره دوجداره رگلاژ شود ؟
3 نكته طلايي در مورد رگلاژ درب و پنجره دوجداره

شما باید به خوبی بدانید که برای رگلاژ کردن درب و پنجره دوجداره نیاز است که برخی از نکات را در نظر بگیرید. هر یک از نصابانی که رگلاژ کردن درب و پنجره های دوجداره را بر عهده دارند بر اساس نکات ضروریاقدام به رگلاژ کردن درب و پنجره های دو جداره می نمایند. برخی از نکاتی که جهت رگلاژ کردن درب و پنجره های دوجداره اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

1. زمان تولید پنجره هایی که دوجداره هستند به هیچ عنوان فاصله‌ای بین قاب و لنگه بازشو نباید قرار بگیرد. اگر فاصله بین این دو قرار گرفته شود نیاز است که عملیات رگلاژ لولای پنجره به بهترین نحو ممکن انجام گردد. در صورتی که زمان مراحل نصب کردن پنجره فاصله بین دیوار و پنجره باقی بماند نیاز است که از چسب های مخصوص و فوم استفاده شود. چسب های مخصوص و فوم برای درزگیری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. در صورتی که نصب پنجره های دوجداره به وسیله افراد متخصص انجام شود باید بدانید که احتیاج به رگلاژ کردن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. این مسئله نشان دهنده این این مورد است که شیوه نصب اصولی پنجره و درب دوجداره بسیار مهم می باشد. اگر نصب کردن پنجره های دوجداره و دربهای دوجداره به وسیله افراد متخصص انجام نشود باید بدانید که بعد از مدتی به رگلاژ کردن بیش از اندازه احتیاج خواهند داشت.

3. رگلاژ نکردن پنجره هایی که دوجداره هستند مشکلات زیادی به بار می آورد. سخت باز شدن پنجره ها و همچنین به سختی بسته شدن درب و پنجره یکی از مهمترین مشکلات مربوط به رگلاژ نکردن آنها می باشد. در صورتی که پنجره های دوجداره رگلاژ نشوند امکان دارد که حرکت روانی نداشته باشند. فاصله‌ای بین لنگه بازشو و فریم ایجاد می گردد که با رگلاژ کردن این فاصله از بین می‌رود.

زمانی که ثبت سفارش خرید درب و پنجره دوجداره را انجام می دهید می توانید در مورد رگلاژ کردن درب و پنجره ها نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی پرسش‌های شما هستند. از طریق قسمت ارتباط با ما در سایت مایان پنجره می توانید با کارشناس دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید تا در مورد تمامی نکاتی که مربوط به رگلاژ کردن پنجره ها می باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید. کارشناسان محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره را برای شما انجام می دهند تا با آگاهی بیشتری خریداری پنجره های دوجداره را انجام دهید. همچنین باید به خوبی بدانید که تمامی درب و پنجره های دوجداره تولید شده توسط مایان پنجره دارای گواهینامه و خدمات پس از فروش هستند.

اميدواريم از توضيحات اين گروه در خصوص خدمات درب و پنجره دوجداره در بخش رگلاژ استفاده برده باشيد.

خرید انواع توری پلیسه
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش