بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

5 معيار مهم جهت انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه

نکاتی مهم برای انتخاب پنجره آشپزخانه در گروه تخصصی مایان پنجره

نکاتی برای انتخاب پنجره آشپزخانه

امروزه بسیاری از افراد برای اینکه مقاومت ساختمان خود را افزایش دهند اقدام به خرید پنجره دوجداره می‌نمایند. پنجره هایی که دوجداره هستند برای بسیاری از بخش های متنوع ساختمانی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. اگر شما به خوبی معیارهای انتخاب پنجره آشپزخانه را بشناسید می توانید یکی از بهترین و مناسبترین پنجره های دوجداره را برای آشپزخانه خریداری کنید. درب و پنجره دو جداره امروزه با استفاده از بهترین متریال ها تولید و طراحی می گردد. هر یک از متریال های به کار برده شده برای تولید پنجره های دوجداره آشپزخانه کیفیت بالایی دارند و طول عمر زیادی از خود نشان می‌ دهند.

 کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره تمامی نکاتی که مربوط به انتخاب کردن پنجره های آشپزخانه می باشد را برای شما توضیح می دهند تا انتخاب مناسبی بین مدل های متنوع پنجره آشپزخانه داشته باشید. توجه نمایید که قیمت هر یک از پنجره های دو جداره آشپزخانه با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل بهتر است که از کارشناسان درخواست محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره را داشته باشید. برخی از مهمترین معیار هایی که زمان انتخاب پنجره آشپزخانه باید به آنها توجه نمایید تا بتوانید بهترین پنجره آشپزخانه را خریداری کنید در ادامه معرفی می کنیم. يكي از انواع پروژه هاي گروه تخصصي مايان پنجره تعويض پنجره هاي قديمي آشپزخانه به پنجره هاي دوجداره مي باشد.

 

معیار های مهم چهت انخواب پنجره آشپزخانه در گروه تخصصی مایان پنجره

5 معيار مهم جهت انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه

 

با افزایش پیدا کردن تمایل نصب پنجره های دوجداره مدل های زیادی از این پنجره ها در بازار وجود دارد که همین مسئله موجب می شود شما بین مدل های متنوع یک انتخاب صحیح داشته باشید. اما شما باید به خوبی بدانید که تمامی انتخاب هایتان که مربوط به پنجره دوجداره می باشد صحیح نیست. برای خرید بهترین پنجره دوجداره آشپزخانه نیاز است که معیارهایانتخاب پنجره آشپزخانه را بشناسید. برندها و همچنین کیفیت های متنوعی از پنجره های دوجداره در بازار وجود دارد که برخی از آنها تقلبی و بی کیفیت هستند.یک پنجره دوجداره آشپزخانه مناسب دارای ویژگی های خاصی می باشد که شما باید آنها را بشناسید. برخی از مهمترین معیارهای انتخاب کردن پنجره های دوجداره آشپزخانه عبارت است از :

1. توجه کردن به پروفیل های پنجره

یکی از مهمترین بخش های تشکیل دهنده پنجره های دوجداره پروفیل ها می باشد. شما باید به خوبی بدانید که اگر کیفیت ساخت پروفیل ها بالا نباشد پنجره ها دارای مقاومت زیادی نخواهند بود. برای ساخت و طراحی پروفیل هاییو پی وی سی از چندین مواد متنوع استفاده می‌کنند که هر یک از این مواد دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. فرایند تولید این نمونه پنجره ها و پروفیل ها بر اساس استانداردهای مشخص شده خواهد بود که باید کارشناسان آنها را در نظر بگیرند. بسیاری از تولید کنندگان پنجره دوجداره آشپزخانه در مرحله طراحی و ساخت پنجره از مواد نامرغوب استفاده میکنند و همچنین برخی از آنها مواد پنجره و پروفیل را حذف می نمایند. این کار موجب می شود که کیفیت عملکرد دوام و کارایی پنجره دوجداره و پروفیل صحیحنشود. اگر پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل گردد ارزش پنجره های دوجداره از بین می‌رود و دیگر قابلیت تعمیر ندارد. برای انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه باید به پروفیل نصب شده روی پنجره ها توجه داشته باشید. خرید پروفیل ها از برندهای معتبر یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما باید به آن دقت نمایید. برند های معتبر تولید کننده پروفیل از مواد مناسب استفاده می‌کنند.

 

2. توجه کردن به نوع شیشه نصب شده روی پنجره

یکی دیگر از معیارهایی که مربوط به انتخاب پنجره آشپزخانه میباشد شیشه های دوجداره است. شیشه های دوجداره بخش مهمی از پنجره های دو جداره را تشکیل می‌دهد. گارانتی شیشه های دوجداره بین۷ الی۱۵ سال می باشد. بین هر یک از شیشه های دوجداره باید از گاز آرگون استفاده کنند. ضخامت تمامی شیشه ها بسته به نوع پنجره دوجداره که سفارش داده اید می تواند متفاوت باشد. برخی از شیشه‌های نصب شده روی پنجره ها سکوریت هستند و برخی از آنها ساده تر می باشد. انتخاب کردن رنگ و طرح شیشه های نصب شده روی پنجره ها بر اساس سلیقه شما انجام می شود. رنگ بندی شیشه ها متنوع است و هر یکاز آنها کیفیت مناسبی دارند. دقت داشته باشید که پیش از خریداری انواع شیشه های نصب شده روی پنجره های دوجداره آشپزخانه باید کیفیت و رنگ بندی آنها را مورد بررسی قرار دهید.

3. توجه کردن به نوع یراق آلات نصب شده روی پنجره

معیار دیگری که زمان انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه باید به آن دقت داشته باشیدیراق‌آلات به کار برده شده روی پنجره ها میباشد.یراق آلات نصب شده روی پنجره های دوجداره متنوع هستند و هر یک از آنها با یکدیگر فرق می‌ کنند. شما برایانتخاب پنجره آشپزخانه ابتدا باید نوع پنجره را بشناسید و سپس بر اساس نوع پنجره یراق آلات نصب شده روی پنجره را سفارش دهید. به طور مثال شما باید به خوبیبدانید که یراق آلات نصب شده روی پنجره های آکاردئونی با پنجره هایی که ثابت هستند متفاوت می باشد. نکته‌ای که زمان خریدیراق آلات برای هر یک از پنجره ها باید در نظر گرفته شود کیفیت و برند سازنده آنها می باشد.

 

یراق آلات شامل دستگیره ها، لولاها، غلتکها، قفل و غیره می باشند که هر یک از آنها دارای عملکرد ضروری و خاصی هستند. بسیاری از فروشندگانی که پنجره های دوجداره را به فروش می رسانند از یراق آلات ارزان با برندهایی که معتبر نیستند استفاده می‌کنند. آنها امکان دارد که به مشتری در مورد کیفیت پنجره ها چیزی نگویند اما شما زمانی که قصد خریداری پنجره های دوجداره را برای آشپزخانه خود دارید باید به یراق‌آلات آنها نیز دقت داشته باشید. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کردن پنجره های آشپزخانه نوع یراق آلات به کار رفته شده روی آنها می باشد.

 

4. رتبه بندی انرژی پنجره ها

معیار دیگری که شما زمان خرید و انتخاب پنجره آشپزخانه باید به آن دقت نمایید انرژی پنجره ها می باشد. رتبه صرفه جویی در انرژی درون هر یک از انواع پنجره ها را باید به خوبی بررسی کنید.یکی از مهمترین دلایل خرید پنجره های دوجداره برای بسیاری از افراد عایق بندی پنجره ها می باشد.عایق بندی پنجره ها کاهش مصرف انرژی را به دنبال دارند. به همین دلیل شما زمان خرید پنجره های دوجداره باید به گواهینامه مصرف انرژی پنجره ها توجه داشته باشید. آن دسته از پنجره‌هایی که با پروفیل هاییو پی وی سی و شیشه های دو یا چند جداره تولید می‌شوند رتبه بالایی از نظر انرژی دریافت می‌ کنند.

قیمت پنجره دوجداره آشپزخانه در گروه تخصصی مایان پنجره

 

5. توجه به قیمت پنجره های دوجداره

قیمت به عنوان یکی دیگر از معیارهای مربوط به انتخاب پنجره آشپزخانه شناخته می شود. قیمت هر یک از پنجره های دو جداره نصب شده روی آشپزخانه متفاوت است. مدل هر یک از انواع پنجره های دوجداره آشپزخانه با یکدیگر فرق می کند و همین مسئله تعیین کننده قیمت متفاوت آنها می باشد. شما برای اینکه با بهترین قیمت پنجره های آشپزخانه را خریداری کنید می توانید به کارشناسانی که تولید کننده عمده پنجره های دوجداره هستند مراجعه نمایید. آنها هزینه زیادی بابت خریداری پنجره های دوجداره از شما دریافت نمی‌ کنند. مدل های هر یک از پنجره ها با یکدیگر فرق می کند و به همین دلیل شما باید به خوبی مدل آنها را از هر نظر بررسی کنید و قیمت خریدشان را هم محاسبه نمایید.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

آخرین مطالب

محسن گفت:
سلام
خيلي جالب و مفيد بود
سايتتونم خيلي مرتب و تميز كار شده. ممنون
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش