بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

تولید کننده برتر پنجره دوجداره UPVC در کرج | مایان پنجره

تولید کننده پنجره دوجداره upvc در کرج

قطعاً یکی از بخش های مهم ساختمان درب و پنجره آن است. انتخاب درب و پنجره درست و مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای خانه خود انجام دهید. پنجره دریچه و حفره ای به سوی جهان خارج است که همواره در طول تاریخ به آن بسیار توجه شده است و یکی از ارزشمند ترین بخش های فضای داخلی است. در سال های اخیر با پیشرفت علم، پنجره های ساده و تک جداره جای خود را به پنجره دوجداره داده است که بسیار بهتر و کارآمدتر از پنجره های نسل های قبلی خود هستند.

 

درب و پنجره دوجداره upvc یکی از بهترین و عاقلانه ترین انتخاب هایی است که می‌ توانید برای نصب در محل زندگی یا کار خود داشته باشید. مزایای این نوع درب و پنجره باعث شده است که این مدل به سرعت جزو محبوب ترین انواع درب و پنجره از نظر کارشناسان، طراحان و مشتریان قرار بگیرد.

در ادامه به معرفی دقیق تر پنجره دوجداره می ‌پردازیم و مزایای چند از پنجره دو جداره و برتری آن نسبت به پنجره های قدیمی را برخواهیم شمرد. همچنین پس از آن شما را با بهترین و با سابقه ترین تولید کننده پنجره upvc کرج آشنا خواهیم کرد.

اگر شما در شهر زیبای کرج یا هر کجای ایران زندگی می‌ کنید و برای تجربه بهتر در محل زندگی یا شرکت خود به دنبال تهیه پنجره دوجداره با قیمت و کیفیت مناسب هستید، با ما همراه باشید تا بهترین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره با بهترین کیفیت و قیمت در کرج را به شما معرفی کنیم.

گروه مایان پنجره علاوه بر پنجره های upvc در تولید محصولات زیر سابقه چندین ساله دارد:

فروش پنجره دوجداره upvc در کرج

قیمت پنجره دوجداره upvc در کرج

یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید پنجره دوجداره و UPVC قیمت آن است. قیمت یک پنجره به موارد بسیاری وابسته است. کیفیت جنس، اندازه، جنس شیشه ها، نوع بازشو و خیلی موارد دیگر در قیمت پنجره موثر خواهد بود.

مبلغی که شما برای خرید پنجره دوجداره خرج می کنید، یک هزینه نیست. با خرید این نوع پنجره ها مانند دوجداره و یا سه جداره UPVC و صرفه جویی در مصرف برق، آب و سایر هزینه های مربوط به سیستم های گرمایش و سرمایش مبلغ خرید به شما برخواهد گشت و خواهید دید که این خرید نه تنها هزینه بر نبوده بلکه سودمند نیز بوده است.

در صورتی که می خواهید از قیمت دقیق و هزینه های خرید پنجره دوجداره اطلاع یابید، برای شما راه حل آسان و در دسترسی بدون نیاز به پرس و جو در بازار وجود دارد. با کلیک بر روی  دکمه محاسبه قیمت آنلاین در منوی بالای صفحه، می توانید قیمت انواع پنجره دوجداره کرج را به صورت آنلاین مطابق مشخصات و شرایط مورد نظر خود محاسبه نموده و با آرامش خاطر پنجره خود را انتخاب نمایید.

 

مایان پنجره تولید کننده پنجره های ویستا بست، وین تک، هافمن، رئال وین و فوبوس در کرج می باشد.

 

تولید کننده برتر پنجره دوجداره upvc کرج

همانطور که اشاره شد پنجره، یکی از بخش های بسیار مهم و در دید خانه است. استفاده از پنجره با کیفیت و بادوام که بهتر است دو جداره یا سه جداره باشد از ارکان مهم طراحی داخلی و نشانگر دقت و توجه خانه یا شرکت است.

اگر قصد خرید پنجره دو جداره با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم از برترین تولید کننده پنجره دوجداره در کرج با قیمت و کیفیت مناسب است. در این کار با حذف واسطه قیمت تمام شده را کاهش و کیفیت را تضمین می کند.

قیمت پنجره دوجدارهupvc از کرج

فروش ویژه پنجره دوجداره upvc در کرج

گروه تخصصی مایان پنجره برای سهولت خرید شما، امکان فروش ویژه پنجره دوجداره UPVC در کرج را امکان پذیر کرده اند.  مشتریان عزیز می توانند با استفاده از این فرصت استثنائی و خرید این نوع پنجره با کیفیت با توجه به شرایط ساختمان و علایق خود از مزایای بیشمار و عالی آن استفاده کنند.

گروه تخصصی مایان پنجره  یکی از با سابقه ترین و با تجربه ترین تولید کننده های زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره upvc در کرج است. این گروه تخصصی با 14 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع پنجره های دو جداره آماده خدمت رسانی به مشتریان و کارفرمایان عزیز است. برای آشنایی بیشتر و ارتباط با گروه تخصصی مایان پنجره و دریافت مشاوره با کارشناسان با سابقه و متخصص اینجا کلیک کنید.

 

پنجره دوجداره چیست؟

کنترل گرما و سرما یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در ساختمان ها است. به صرفه نبودن و حتی گاهی گران بودن کنترل سرما و گرما با استفاده از سیستم های سرمایش و گرمایش یکی از دلایلی است که اهمیت پنجره ها را نشان می‌دهد. پنجره ها یکی از اصلی ترین منابع هدر رفت انرژی هستند. یکی از راه حل های رفع این مشکل، استفاده از پنجره های دوجداره و سه جداره است.

پنجره دوجداره در واقع از ترکیب دو پنجره ساده و تک جداره تشکیل شده است. در بین دو لایه شیشه های این نوع پنجره از نوعی گاز بی اثر و نجیب که معمولاً گاز آرگان است پر شده است. گاز یک عایق بسیار خوب برای سرما و گرما است و از هدر رفت انرژی می‌کاهد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع پنجره، کاهش آلودگی صوتی است. در حال حاضر با افزایش شهرنشینی و آپارتمان نشینی و آلودگی های شدید صوتی در شهرها، از راهکارهای کاهش آلودگی صوتی بسیار استقبال می ‌شود. استفاده از پنجره دوجداره و یا سه جداره به علت وجود گاز عایق در بین آن باعث کاهش شدید آلودگی صوتی می ‌شود.

برای پر کردن فاصله دو شیشه همانطور که گفته شد در بسیاری از مواقع از گاز آرگون استفاده می ‌شود اما سایر گازها هم کاربرد دارند. گاز آرگون یک گاز نجیب است. این بدان معنا است که با سایر عناصر واکنش نمی ‌دهد. همچنین یک گاز بدون‌ بو، مزه و غیر آتش زا است. که آن را یک انتخاب مناسب برای پنجره های دوجداره می کند. همچنین تهیه آن آسان و مقرون به صرفه است.

90 درصد فضای بین دو شیشه پنجره دوجداره از گاز باید تشکیل شده باشد. زمانی که درصد این گاز به زیر 75 درصد برسد باید گاز بین دو شیشه عوض شود. البته نگران نباشد چون یک پنجره دوجداره خوب و با کیفیت حداقل چندین سال بدون مشکل کارایی خود را حفظ خواهد کرد.

 

پنجره upvc چیست؟

پنجره UPVC پنجره ای است که با فرمی از جنس upvc ساخته شده باشد. upvc از مشتقات مواد خام و مخفف عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride به معنای "پلی ونیل کلرید سخت شده " می ‌باشد. این عبارت به معنای PVC سخت شده است که حالت پلاستیکی و ارتجاعی آن از بین رفته است. upvc از مهمترین مواد مورد استفاده در ساختمان سازی است که به وفور به صورت پروفیل در بخش های مختلف ساختمان از جمله درب و پنجره استفاده می ‌شود. 

بعد از اختراع این نوع پروفیل، ویژگی های آن مانند دوام، انعطاف پذیری، ضد خورندگی و غیره باعث شد به سرعت در صنعت جای قاب های فلزی، چوبی و آلومینیومی را بگیرد. این پروفیل هم اکنون پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین پروفیل درب و پنجره نزد طراحان و مشتریان است.

برخلاف ظاهر سبک و ظریف، پروفیل های upvc توانایی تحمل بالای فشار و ضربه را دارند و به دلیل ساختار پیوندی محکمی که دارند به خوبی تحمل می کنند. همچنین پنجره upvc از امنیت بالایی در برابر سارقان برخوردار است.

اگر در حال بازسازی ساختمانی قدیمی هستید و دوست دارید ساختمان را عایق سرما و صوت کنید، استفاده از پنجره دوجداره upvc به شما پیشنهاد می شود. قاب upvc به راحتی در هر اندازه و ابعادی قابلیت ساخت دارد و می توانید به جای پنجره و درب های قدیمی از این نوع پنجره استفاده کنید. این کار در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت توسط گروه تخصصی مایان پنجره قابل انجام است.

 

خرید پنجره دوجداره upvc در کرج

انواع پنجره دوجداره upvc بر اساس نوع بازشو

  • پنجره ثابت: این نوع پنجره ثابت است و باز نمی ‌شود.
  • بازشو تک حالته: بازشو این نوع مدل فقط از یک جهت باز می شود.
  • بازشو دو حالته: در این حالت پنجره را می توان از دو جهت مختلف باز کرد.
  • بازشو کشویی ریلی: به صورت ریلی پنجره باز می‌شود.
  • بازشو کشویی فولکس واگنی
  • بازشو فرانسوی
  • بازشو آکاردئونی

 

مزایای پنجره دوجداره upvc و دلیل و برتری آن جهت انتخاب

پنجره دو جداره upvc به معنای پنجره دوجداره با پروفیل upvc در قاب آن است. مزایای استفاده از این نوع پنجره به شرح زیر است:

  • عایق گرما و سرما و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • عایق صوتی به علت وجود یک لایه عایق در بین آن
  • هزینه به صرفه و مناسب
  • در دسترس بود این نوع پروفیل
  • سهولت، آسانی و سریع بودن نصب و راه اندازی
  • ثبات و پایدار بودن رنگ در شرایط مختلف دمایی و جوی
  • وزن سبک تر نسبت به سایر متریال ها مانند چوب، فلز و آلومینیوم و کاهش وزن نهایی ساختمان
  • مقاومت بسیار خوب در برابر زلزله
  • جلوگیری از عبور نور مضر فرابنفش خورشید و فیلتر کردن آن
  • قابلیت شخصی سازی با ایجاد طرح های هندسی و معماری دلخواه بر روی آن
  • مقاوم در برابر رخداد های طبیعی مانند باران، طوفان و غیره
  • بدون نیاز به رنگ کردن و تعویض مداوم
  • استحکام بسیار بالا پروفیل upvc
  • تمیز کردن ساده و آسان
  • غیر قابل اشتعال
  • گاز بین شیشه ها بدون بو و رنگ است
  • تنوع بسیار زیاد در انواع بازشوها و مدل های پنجره بدون محدودیت ساخت
  • جلوگیری از عرق کردن شیشه و میعان
  • تنوع رنگی زیاد این نوع پنجره ها
  • کارایی در عین سادگی و زیبایی چشم نواز
  • ضد آب
  • مقاوم در برابر حشرات مانند موریانه
  • قابل بازیافت و برگشت به چرخه استفاده
  • انتقال گرمایی ضعیف یو پی وی سی و کنترل گرما و سرما

 

با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، این نوع پنجره دارای مزایای بسیار زیاد و قابل توجهی است که از هر جهت نسبت به سایر پنجره ها برتری دارد. به همین دلیل است که امروزه معماران و طراحان همواره پنجره دوجداره upvc را برای ساختمان ها در نظر می ‌گیرند و انتخاب می ‌کنند.

معایب استفاده از پنجره دوجداره upvc

حال که مزایای آن را برشمردیم وقت آن است که از دید دیگر معایب آن را نیز بررسی کنیم. در ادامه به این موضوع می ‌پردازیم تا در انتخاب خود تمام جوانب را بررسی کرده باشیم. معایب استفاده از پنجره دوجداره upvc به شرح زیر است:

  • در مناطق خیلی سرد و خیلی گرم باید از پروفیل های مقاوم تری نسبت به نمونه عادی استفاده کرد.
  • اگر از پروفیل نامرغوب استفاده شود بعد از مدتی پروفیل شکننده می‌شود و تغییر رنگ می‌ دهد.
  • برای تمیز کردن و شستن آن نمی‌توان از مواد شیمیایی مانند وایتکس استفاده کرد چون موجب فعل و انفعالات شیمیایی می‌ شود که برای بدن انسان مضر است.

این موارد از مهمترین و قابل توجه ترین معایب استفاده از پنجره دوجداره upvc بودند. همانطور که مشاهده می‌ شود اگر از upvc با کیفیت استفاده شود و از متخصصان و اهل فن این کار راهنمایی گرفته شود، جز مشکل امکان نداشتن شستشو با وایتکس، هیچ مشکل دیگری برای استفاده از این نوع پنجره وجود نخواهد داشت. در زمینه شستشو نیز مواد شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که می ‌توان از آن ها استفاده کرد.

در واقع از مقایسه مزایا با معایب استفاده از پنجره دوجداره upvc کاملاً می ‌توان متوجه شد که به چه علت سال ها است که این نوع پنجره محبوبیت بالایی در میان طراحان، معماران، کارفرمایان و مشتریان دارد. همچنین در برابر چندین و چند مزایا فقط چند عیب محدود وجود دارد که به راحتی قابل حل و جایگزینی است. به همین دلیل است که در چند دهه اخیر محبوب ترین پروفیل درب و پنجره بوده و هست.

 

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

پنجره دوجداره قوس دار و مراحل توليد آن در گروه مايان پنجره

آموزش رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره در گروه تخصصی مایان پنجره

6 مزیت پنجره دوجداره مدل آکاردئونی و 3 كاربرد آن در ساختمان

 

صفحات پيشنهادي ما به شما جهت ملاحظه:

یراق آلات درب و پنجره دوجداره

رگلاژ درب و پنجره دوجداره 

فیلم های گروه تخصصی مایان پنجره

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

آخرین مطالب

شکری گفت:
از مهندس تهرانی برای دور هم جمع کردن این تیم قوی تشکر میکنم امیدوارم کیفیت و مسئولیت پذیری بالایی که ارائه میدین ادامه دار باشه ، موفق باشین
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش