بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

انواع توری پنجره و قیمت آن | مایان پنجره

 

انواع توری پنجره و قیمت آن در مایان پنجره

بارسیدن فصل گرما اکثر افراد به دنبال انجام روش هایی برای خنک کردن محیط های داخل منزل و محل کار خود می باشند. استفاده از کولر و یا وسایل خنک کننده یک روش بسیار عالی برای رسیدن به این هدف است اما گاهی افراد دوست دارند که از نسیم و هوای طبیعی نیز استفاده کنند. مخصوصاً هنگام شب که هوا تا حدودی دلنواز و خنک می شود.

استفاده از انواع توری پنجره سبب می شود تا شما بتوانید از هوای مطبوع شب نیز استفاده کنید.

 

حال اگر می خواهید در رابطه با انواع توری پنجره و قیمت آن اطلاعات مناسبی به دست آوری تا پایان همراه ما باشید. 

بررسی انواع توری پنجره

در این مطلب می خواهیم به پرسش های شما در رابطه با مدل های مختلف و انواع توری  پاسخ دهیم. توری پنجره به مدل های مختلف دسته بندی می‌ شود. می‌ توان گفت این محصول از نظر نوع پنجره و قاب به دو دسته اصلی تقسیم بندی می گردد. توری ثابت و توری محرک دو دسته کلی توری پنجره می باشند که افراد می توانند بر اساس نیاز  و خواسته خود یکی از انواع توری پنجره را برای پنجره های خود انتخاب کنند.

توری ثابت یکی از انواع توری پنجره می باشد که به هیچ عنوان قابل جابجایی نیست. بهتر است از آن برای پنجره ها استفاده شود اما توری متحرک قابل باز و بسته شدن است و از آن می توانید برای پنجره و درب ها نیز استفاده کنید. تمامی این موارد بستگی به خود افراد دارد که بخواهند برای چه محیطی از چه نوع توری استفاده کنند.

توری پلیسه پنجره upvc مایان پنجره

توری پنجره UPVC

انواع توری پنجره و قیمت آن یک پرسش اساسی برای تمام مصرف کنندگان است. یکی از انواع توری پنجره، توری پنجره UPVC می باشد که در ساخت آن از الیاف فایبرگلاس مخصوصی استفاده شده است. این توری ضد گرد و غبار است و می‌ تواند تابش نور را به صورت مستقیم وارد منزل و محیط مورد نظر شما کند. همچنین برای دید شما هیچ مانعی به وجود نمی آورد. در برابر تابش آفتاب مقاومت بالایی دارد. همچنین دچار پوسیدگی و آسیب نمی شود. شما بدون نگرانی می توانید این توری را برای پنجره های UPVC نصب کنید.

این توری نیز در انواع توری پنجره به نوع پلیسه ای، توری رولینگ، توری ریلی، توری لولایی و توری مگنتیک دسته بندی می شود. در ادامه به بررسی انواع هر کدام از این توری ها می پردازیم.

 

قیمت توری پلیسه در مایان پنجره

بررسی انواع توری پنجره UPVC

توری پلیسه ای: معمولا افراد این توری را به نام توری آکاردئونی نیز می شناسند. می‌ توان گفت یکی از بهترین مدل ها برای پنجره همین توری است که باز و بسته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. افراد می توانند آن را در برای پنجره خود نصب‌ کنند.

توری مگنتیک: توری آهنربایی نیز مانند توری پلیسه ای می باشد اما یک تفاوت عمده با نوع پلیسه ای دارد و آن این است که می‌ توان آن‌ ها را جمع کرد و از قاب پنجره جدا نمود. در صورتیکه نوع پلیسه ای این قابلین را ندارد. این توری نیز دارای استحکام بالایی می باشد و نصب آن بسیار راحت است.

توری رولینگ: یکی از انواع توری پنجره توری رولینگ است. این توری دارای قاب ثابت است و قابل باز و بسته شدن به صورت کرکره ای می باشد.

توری ریلی: همانطور که از نام این توری مشخص است به صورت ریلی برای پنجره و درب مورد استفاده قرار می گیرد و قابل حرکت می باشد. شما می توانید آن را از سمت راست و از سمت چپ باز و بسته نمایید.

توری لولایی: این مدل معمولا برای پنجره های معمولی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارد. در نظر داشته باشید این توری عمر طولانی ندارند و معمولا برای درب های ورودی ساختمان ها تعبیه می گردد.

 

توری پنجره آلومینیومی

یکی از انواع توری ، توری آلومینیومی می باشد که بیشتر برای پنجره هایی از جنس آهن و آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این مدل جزو مدل های بسیار قدیمی است که با گذر زمان تحولاتی بر روی آن ایجاد شده و از لحاظ زیبایی تغییر کرده است. این توری می تواند از ورود نور جلوگیری کند و مانع دید افراد شود. توری پنجره آلومینیومی به سه دسته توری لولایی، توری ثابت و توری ریلی دسته بندی می شود.

 

 

توری گالوانیزه و توری امنیتی

توری گالوانیزه بسیار محکم و مقاوم است و در برابر تغییرات دما نیز می تواند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. برای فضاهایی که دچار تغییر ناگهانی دما می شوند گزینه بسیار مناسبی می باشد. همچنین در برابر تغییر رنگ نیز بسیار مقاوم است.

توری امنیتی: این نوع محصول نیز همانطور که از نامش پیدا است، برای افزایش امنیت محیط مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. دارای قاب محکم و ضد زنگ می باشد. قاب این توری از جنس فولاد و آلومینیوم بسیار ضخیم است و معمولاً از توری پنجره های دیگر مقاومت بسیار بالاتری دارد. در برابر ضربه نیز به هیچ عنوان آسیب پذیر نیست.

قیمت توری پلیسه غرب تهرانمایان پنجره

بررسی انواع توری پنجره و قیمت آن

در مطالب بالا سعی کردیم تا در رابطه با انواع توری  اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. اگر می‌خواهید هر کدام از این توری پنجره ها را در محیط مورد نظر خود نصب کنید می توانید از مایا پنجره خرید خود را انجام دهید. این مجموعه با داشتن کارشناسان بسیار با تجربه می تواند بهترین راهنمایی ها را برای شما داشته باشد. همچنین شما می توانید این محصولات بسیار با کیفیت و بادوام را از این شرکت با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید. شما با ورود به سایت این مجموعه می توانید به امکان محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره دست پیدا کرده و خرید پنجره دوجداره را به راحتی انجام دهید. همچنین در رابطه با انواع توری پنجره و قیمت آن اطلاعات بسیار مناسبی کسب نمایید. گروه تخصصی مایان پنجره در خدمت شما است تا بتواند به شما خدمات بسیار ارزنده ای ارائه کند. شما می توانید از طریق سایت و بخش ارتباط با ما، با این مجموعه در تماس باشید.

 

 

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

پنجره دوجداره قوس دار و مراحل توليد آن در گروه مايان پنجره

آموزش رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره در گروه تخصصی مایان پنجره

6 مزیت پنجره دوجداره مدل آکاردئونی و 3 كاربرد آن در ساختمان

 

صفحات پيشنهادي ما به شما جهت ملاحظه:

یراق آلات درب و پنجره دوجداره

رگلاژ درب و پنجره دوجداره 

فیلم های گروه تخصصی مایان پنجره

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش