بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره

هزینه تعویض پنجره های قدیمیبا پنجره های دوجداره در گروه تخصصی مایان پنجره

یکی از پارامترهای مهم در بازسازی ساختمان، تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره است. با این وجود، هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره یکی از مهمترین دغدغه‌ها در هنگام تعویض پنجره به حساب می‌آید. به صورت کلی، پارامترهای مختلفی در تعیین هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره نقش دارند.

یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت پنجره دوجداره، کیفیت و جنس پروفیل استفاده شده در پنجره است. به علاوه ضخامت گالوانیزه استفاده شده در پروفیل ها نیز در تعیین قیمت پنجره دوجداره نقش دارد. همچنین جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پنجره هم در محاسبه قیمت پنجره دوجداره نقشی اساسی را بازی می‌کنند. در کنار این عوامل، جنس دستگیره و درزگیر و کیفیت یراق آلات نیز در تعیین قیمت این پنجره‌ها موثرند. با این وجود، آلومینیوم یا آهن موجود در پنجره‌های قدیمی را نیز به عنوان آهن یا آلومینیوم اسقاطی می‌توان به فروش رساند و بخشی از هزینه‌ی تعویض پنجره را جبران کرد.

لذا در هنگام تعیین هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره باید تمامی این عوامل را در نظر گرفت و سپس به محاسبه هزینه‌ی تعویض پنجره پرداخت. مایان پنجره یکی از سایت‌های معتبر فعال در زمینه پنجره دوجداره و سه جداره می‌باشد. یکی از خدمات این سایت، محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره است. از طریق این بخش، می‌توانید با وارد کردن سایز پنجره و انتخاب نوع پروفیل، قیمت روز پنجره دوجداره را به دست بیاورید. در هزینه تعویض پنجره های قدیمی، هزینه برش کاری و کندن پنجره های قدیمی یکی دیگر از موارد می باشد.

مزایای تعویض پنجره های قدیم نصبت به پنجره های دو جداره upvc

مزایای پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی 

امروزه پنجره‌های دوجداره جایگزین مناسبی برای پنجره‌های قدیمی هستند. مزایای قابل توجه این پنجره‌ها سبب شده تا تقریبا در همه جا از آن‌ها استفاده شود. از جمله‌ی مهمترین مزیت‌های پنجره های دوجداره می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش مصرف انرژی: پنجره های دوجداره به دلیل دارا بودن دو جداره ضخیم، یکی از بهترین پنجره‌ها برای کاهش هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی در ساختمان‌ها به حساب می‌آیند. همچنین این پنجره‌ها برخلاف پنجره‌های قدیمی، کوچکترین درزی ندارند و در نتیجه کمترین هدر رفت انرژی در زمستان و تابستان را شاهد خواهیم بود. تحقیقاتی که در این حوزه انجام شده، نشان می‌دهد که تفاوت هزینه‌ی انرژی با استفاده از پنجره دوجداره به حدی است که پس از یک دوره 5 تا 7 ساله می‌تواند هزینه خرید پنجره را تامین کند.
  •  کاهش صدای مزاحم ورودی به ساختمان: امروزه در زندگی شهری، صداهای مزاحم یکی از مهمترین دغدغه‌ها به حساب می‌آیند. پنجره های دوجداره نسبت به پنجره‌های تک جداره، صداهای ورودی و خروجی به ساختمان را چیزی در حدود 60 درصد کاهش می‌دهند که عدد قابل توجهی است.
  • استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف: درب و پنجره‌های دوجداره از جنس آلومینیوم تقویت شده با استحکام بالا تولید می‌شوند. در نتیجه در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت بالایی برخوردارند. مقاومت به خوردگی عالی یکی از مهمترین مزایای این پنجره‌هاست که سبب شده گزینه‌ای مناسب برای مناطقی با رطوبت زیاد باشند. به علاوه مقاومت در برابر آتش نیز یکی دیگر از مهمترین مزایای پنجره های دوجداره است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که دمای ذوب شدن شیشه دوجداره 385 درجه سانتی گراد می‌باشد و این در حالی است که پروفیل پنجره‌های دوجداره به سادگی ذوب نمی‌شوند.
  • امنیت بالاتر: شیشه پنجره‌های دوجداره نسبت به شیشه پنجره‌های معمولی و تک جداره از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و به سادگی نمی‌شکند. همچنین قفل‌های این پنجره‌ها نسبت به پنجره‌های معمولی استحکام بالاتری دارند.
  • تنوع بیشتر در رنگ، طرح و شکل بازشو: عموما درب و پنجره‌های دوجداره در رنگ و طرح‌های گسترده و متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. همچنین این پنجره‌ها از نظر شکل بازشو هم دارای مدل‌های مختلفی هستند.
  • قابلیت تولید شدن در اشکال مختلف: یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی پنجره های دوجداره، قابلیت تولید شدن در اشکال پیچیده، زاویه دار، منحنی و ... است. این پنجره‌ها قابلیت سازگاری با طرح‌های معماری مدرن و کلاسیک را دارا هستند.

نکات بسیار جهت انتخوابب پنجره دوجداره upvc در تعویض پنجره های قدیمی از نظر گروه تخصصی مایان پنجره

نکات مهم در هنگام انتخاب پنجره های دوجداره

برای انتخاب پنجره های دوجداره یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید حتما مد نظر قرار داده شوند. اولین نکته مهم، سایز پنجره است. اصولا درب و پنجره های دوجداره، در سایز بندی دقیقی ساخته می‌شوند. لذا در هنگام اندازه گیری پنجره، باید نهایت دقت را به خرج دهید و قسمت طولی و عرضی پنجره را اندازه گیری نمایید. برای اطمینان بیشتر بهتر است هر دو طرف قسمت طولی و عرضی پنجره را اندازه گیری کنید.

دومین پارامتر مهم، جنس، طرح و رنگ پروفیل است. همانطور که ذکر شد، پروفیل‌های دوجداره انواع مختلفی دارند و شرکت‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند. بسته به کیفیت و شرکت تولید کننده، قیمت پروفیل دوجداره متفاوت است. لذا در هنگام تهیه درب و پنجره، باید در خصوص نوع پروفیل و خصوصیات آن اطلاعات کافی داشته باشید. طرح و رنگ پروفیل هم عامل مهم دیگری است که در هنگام تهیه پنجره های دوجداره باید مد نظر قرار داده شود.

شیشه، یراق آلات، درزگیر و دستگیره، از جمله‌ی دیگر اجزای پنجره های دوجداره هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند. کیفیت شیشه نقش مهمی در کیفیت پنجره و طول عمر آن دارد. به علاوه، در حین باز و بسته شدن پنجره، دستگیره نقش مهمی را بازی می‌کند. لذا بهتر است بهترین نوع دستگیره را برای پنجره های دوجداره انتخاب کنید تا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض آن نشوید.

تعویض پنجره های قدیمی با قیمت مناسب در گروه تخصصی مایان پنجره

خرید پنجره های دوجداره با قیمت مناسب

پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا خرید و فروش آنلاین محصولات مختلف از رونق بالایی برخوردار باشد. خرید اینترنتی دارای مزایای قابل توجهی است که مهمترین آن‌ها عبارتند از: 1) سادگی فرایند خرید 2) تضمین سلامت و کیفیت پنجره 3) قیمت مناسب پنجره به دلیل عرضه مستقیم و حذف اشخاص واسطه.

گروه تخصصی مایان پنجره یکی از گروه‌های تخصصی در زمینه طراحی، تولید و نصب پنجره‌های دوجداره و سه جداره است که تجربه‌ای 15 ساله در این زمینه‌ها دارد. از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب اقدام نمایید. همچنین از طریق قسمت ارتباط با ما می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط بوده و اطلاعات کامل‌تری در خصوص هزینه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره و خصوصیات این پنجره‌ها به دست بیاورید.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش