بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

پنجره دوجداره مدل فولكس واگني و 7 مزيت اصلي آن

پنجره دوجداره فولوکس واگنی گروه تخصصی مایان پنجره

پنجره دوجداره مدل فولكس واگني

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین پنجره های دوجداره که کاربرد زیادی دارد پنجره دوجداره مدل فولكس واگني می باشد. برای ساخت بسیاری از ساختمان ها و ویلاها این نمونه از پنجره ها دوجداره را مورد استفاده قرار می دهند. این نمونه از پنجره ها در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارند دارای کیفیت بسیار عالی و بی نظیری می باشند. به دلیل کیفیت و زیبایی بالایی که دارند امروزه بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند. شباهت این پنجره ها به پنجره های کشویی زیاد است. اما از آنجایی که باز شدن آنها شبیه ریل است به پنجره های دوجداره فولکس واگنی مشهور هستند.

عایق بندی که از پنجره دوجداره مدل فولكس واگني دریافت می شود بسیار عالی و مناسب است. در واقع شما باید بدانید که این پنجره ها جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی هستند. شما زمان خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی مدل های متنوعی از آن را مشاهده می کنید. با کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره می توانید مشورت کنید تا طبق ساختمانی که دارید بهترین مدل را به شما معرفی کنند. محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره را کارشناسان برای شما تخمین می زنند تا بتوانید بر اساس بودجه خود این پنجره ها را سفارش دهید.

اين مدل از بازشو ها قابليت نصب بر روي پنجره دوجداره upvc و پنجره دوجداره چوبي و همچنين پنجره دوجداره آلومينيومي را دارند.

 

 

مزیت های پنجره دوجداره مدل فولكس واگني

شما زمان خرید هر یک از انواع پنجره های دوجداره باید به خوبی در مورد مزیت های مدل های متنوع آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید. پنجره دوجداره مدل فولكس واگني هم مانند بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره دارای مزیت های زیادی می باشد که برخی از مهمترین و اصلی ترین آنها عبارت است از :

1. یکی از اصلی ترین مزیت هایی که از این نمونه پنجره ها دریافت می شود این است که در اثر باز و بسته شدن فضای زیادی را به اشغال نمی کنند. در واقع شما باید بدانید که با نصب این پنجره ها هیچ مزاحمی برای پرده ها ایجاد نمی شود.

2. دوام بالای این پنجره ها یکی از دیگر مزیت های آنها به شمار می رود. در واقع شما باید بدانید که تمامی متریال های تشکیل دهنده آنها کیفیت بالایی دارند و بسیار مرغوب هستند. ماندگاری هر یک از پنجره ها در طول زمان بیشتر از دیگر پنجره ها می باشد، چرا که با بهترین یراق آلات آنها را طراحی کرده اند.

3. اندازه هر کی از این پنجره ها استاندارد می باشد. به همین دلیل باز و بسته شدن آنها آسان است. همچنین باید بدانید به دلیل اندازه استاندارد پنجره ها شما به راحتی می توانید آنها را روی ساختمان نصب کنید.

4. عایق صوتی و حرارتی که از این نمونه پنجره ها دریافت می شود یکی از دیگر مزیت ها و مشخصات آنها می باشد. عایق صد در صدی که این نمونه از پنجره ها دارند کاربرد و کارایی آنها را افزایش داده است.

5. زاویه بازشوندگی این پنجره ها تا 45 درجه می باشد.

6. سهولت در شستشو یکی از دیگر مزیت های پنجره دوجدارهمدل فولكس واگني می باشد. شما می توانید بعد از باران آنها را به راحتی تمیز کنید.

7. عملیات هوابندی و آب بندی درون پنجره های فولکس واگنی بسیار عالی و بی نظیر می باشد. در واقع باید بدانید همین ویژگی و مزیت پنجره ها کارایی آنها را افزایش داده است.

 

 

قیمت پنجره دوجداره فولوکس واگنی گروه تخصصی مایان پنجره

 

قیمت پنجره دوجداره مدل فولكس واگني

هزینه ای که شما برای خرید پنجره های فولکس واگنی پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. در واقع تمامی پنجره های دوجداره هزینه خریداری شان با یکدیگر فرق می کند. قیمت پنجره دوجدارهمدل فولكس واگني به برخی از مهمترین فاکتورها بستگی دارد که این فاکتورها عبارت هستند از :

1. مدل یراق آلات

 نوع یراق آلاتی که برای تولید پنجره های دوجداره مدل فولکس واگنی به کار گرفته می شود متنوع است. هر یک از آنها تولید برندهای متفاوتی می باشند و کیفیت خاص دارند. یراق آلات این نمونه از پنجره ها به سه صورت هستند. یکی از آنها به صورت دستی می باشد که قیمت به صرفه ای دارد. نیمه اتومات و اتومات دو مدل دیگر هستند که هزینه خریداری مدل های اتومات بیشتر است. در واقع شما باید بدانید که نوع یراق آلات از جمله اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی می باشد.

2. برند تولیدی یراق آلات

برند تولیدی یراق آلاتی که روی انواع پنجره ها نصب می شود با یکدیگر متفاوت است. برخی از برندهایی که خارجی می باشند بدون شک هزینه خریداری بالاتری را به خود اختصاص داده اند. برخی از دیگر برندهای تولیدی که ایرانی هستند قیمت خریداری شان مناسب تر و به صرفه تر می باشد. دقت داشته باشید که برند تولیدی هر یک از آنها را باید از نظر کیفیت و ساختاری که دارند بررسی کنید و سپس سفارش دهید.

3. ابعاد یراق آلات و پنجره

یکی از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که روی قیمت پنجره های دوجداره فولکس واگنی تاثیر زیادی دارد ابعاد پنجره می باشد. در واقع شما باید بدانید که ابعاد استاندارد این پنجره ها 150 سانتی متر می باشد که ارتفاع 210 دارند. در صورتی که سفارش طراحی پنجره های دوجداره مورد نظر شما از این اندازه بیشتر باشد باید هزینه بالاتری را برای خریداری آنها پرداخت کنید. افزایش و کاهی قیمت تولید پنجره ها به ابعاد آنها بستگی دارد.

 

 

4. جنس یراق آلات

جنس و کیفیت یراق آلات پنجره دوجدارهمدل فولكس واگني یکی از دیگر نکاتی می باشد که روی قیمت پنجره ها تاثیر زیادی می گذارد. شما باید به خوبی بدانید که اگر با کیفیت ترین و بهترین پنجره ها را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را برای خریداری آنها پرداخت نمایید. کیفیت همیشه زمان خرید انواع یراق آلات حرف اول را می زند که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید تا بتوانید مدت زمان زیادی بدون هیچ اشکال از پنجره ها استفاده کنید.

 

نصب پنجره دوجداره فولوکس واگنی گروه تخصصی مایان پنجره

 

نصب پنجره دوجداره مدل فولكس واگني

نصب کردن هر یک از پنجره های دوجداره به نسبت ویژگی ها و مشخصاتی که دارند با یکدیگر متفاوت می باشد. نصب کردن دستگیره های پنجره ها باید در حالت پایین انجام شود. در واقع باید بدانید که نصب آنها باید 90 درجه ای باشد و به سمت افقی آن را 30 درجه بالاتر باز کنند. با حرکت کردن به سمت بالا که 45 درجه است قفل امنیتی پنجره باز می شود. لنگه بازشو از قسمت پایین وارد ریل می گردد. بعد از آن به صورت کشویی پنجره باز می شود. زمانی که پنجره بسته است باید لنگه آن را در جهت بسته شدن حرکت دهید. نصب قیمت پایینی پنجره به نوع یراق آلات بستگی دارد.

 

 

با چرخاندن دستگیره های پنجره دوجدارهمدل فولكس واگني درب پنجره بسته می شود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که نصب انواع پنجره های دوجداره باید توسط افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند انجام شود. نصابانی که نصب پنجره های دوجداره را بر عهده دارند به خوبی می دانند باید هر یک از پنجره ها را با انواع یراق آلات متنوع چگونه نصب کنند. یراق آلات به کار رفته شده روی انواع پنجره ها بر اساس سیستم و ساختاری که دارند باید نصب آسانی را برای پنجره ها رقم بزنند. دقت داشته باشید که اگر نصب پنجره ها به درستی انجام نشود، پنجره ها بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهند و عایق بندی مناسبی از خود نشان نخواهند داد.

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش