بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

مراحل تولید و نصب درب و پنجره upvc

مراحل تولید و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC
مراحل تولید و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC

 

مراحل تولید و نصب درب و پنجره دوجداره upvc

 

در این مقاله ما می خواهیم مراحل  تولید و نصب درب و پنجره های upvc در گروه تخصصي مايان پنجره را توضیح دهیم. در تعویض پنجره پنجره های قدیمی نیز این مراحل به همین شکل است.

                                                                                      محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc

 

                                                   >        نرم افزار محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc - دانلود رایگان        <  

 

                                                  >        نمای کرتین وال        <  

 


-اندازه گیری  درب و پنجره:

اندازه گیری پنجره دو جداره UPVC
اندازه گیری پنجره دو جداره UPVC

از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های upvc توسط دقیق ترین دستگاه ها و ماشین آلات انجام می شود ، اطلاعات ورودی به آنها ، مربوط به اندازه ها و سایزها باید کاملآ دقیق و بدون خطا باشد. نيروهاي اين بخش علاوه بر اينكه مي بايست بسيار دقيق باشند، همچنين بايد از هوش طراحي بالايي نيز برخوردار باشند تا بتوانند در هنگام اندازه گيري، به مشتريان گرامي ايده هاي طراحي خود را نيز بيان نمايند.

یکی از خدمات گروه مایان پنجره اندازه گیری رایگان درب و پنجره برای کارفرمایان است. شما نیز می توانید جهت استفاده از این خدمت به صورت رایگان با ما تماس حاصل نمایید و یا اینکه درخواست تماس برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

 

2- طراحی پنجره دوجداره:

طراحی پنجره دو جداره UPVC
طراحی پنجره دو جداره UPVC

طراحی از جمله دشوارترین و حساس ترین مراحل، در فرایند تولید است .

طراحی ، شامل ساخت و دسته بندی اطلاعات نرم افزاری جهت وارد کردن به دستگاه های منتاژ و همچنین محاسبه قیمت تمام شده و ضمنآ کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول که نهایتآ منجر به ماهش قیمت تمام شده میشود ، می باشد.

طراحی درب و پنجره دوجداره تاثیر زیادی روی استحکام و زیبایی پنجره ها می گذارد. با توجه به این مسئله از بهترین متریال ها برای تولید پنجره های دوجداره استفاده می شود تا شما طول عمر زیادی از پنجره های دوجداره دریافت کنید. شما می توانید برای سفارش درب و پنجره های دوجداره با کارشناسان شرکت گروه تخصصی مایان پنجره مشورت نمایید. هر یک از کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره نکاتی که مربوط به طراحی پنجره های دوجداره باشد را برای شما به صورت كامل توضیح می دهند. برای ارتباط با ما می توانید وارد سایت شرکت شوید و از طریق ارتباط با کارشناس و دفتر مرکزی اطلاعات مربوط به پنجره های دوجداره را دریافت کنید.

 

3- ساخت درب و پنجره دوجداره :

ساخت پنجره دو جداره UPVC
ساخت پنجره دو جداره UPVC

پس از نهایی شدن طرح و اندازه گیری یک پنجره یا درب ، اطلاعات بدست آماده از نرم افزار ، وارد ماشی آلات مونتاژ میشود.

پروفیل ها برای تبدیل شدن به یک درب یا پنجره بطور خلاصه مراحل زیر را به ترتیب طی میکنند *  برش پروفیل ها به وسیله  تیغ اره دو سر

*  ایجاد دریچه خروجی آب باران 

*  ایجاد جای دستگیره 

*   برش پروفیل های گالوانیزه و قرار دادن  آنها درون پروفیل های Upvc

*  پیچ کردن قطعات گالوانیزه درون پروفیل های Upvc 

*  جوش پروفیل ها به یکدیگر توسط دستگاه های جوش دوسر

*   تمیزکاری و یک دست سازی مقاطع جوش خورده توسط دستگاه تمیز کن یا پلیسه گیر 

*   جا زدن لاستیک آبندی EPDM برند SECIL  ( ترکیه )

*   مونتاژ و نصب انواع  یراق  آلات  آلمانی و ترک 

*   اندازه گیری و برش زهوار پنجره 

 

4 - نصب درب و پنجره دوجداره :

نصب درب پنجره دو جداره UPVC
نصب درب پنجره دو جداره UPVC

محصول تولید شده  ، سپس جهت نصب به محل مورد نظر حمل می گردد. از جمله مهمترین مراحل نصب پنجره ، قرار دادن شیشه است . شیشه های دو جداره با کیفیت بالا و به صورت از پیش آماده شده ، بدین شرح درون پنجره نصب میشود : ابتدا قاب پنجره  در محل مورد نظر قرار داده شده است و در فاصله خالی بین قاب و دیواره ، اسپیسر های ( فاصله انداز) مخصوص قرار داده شده تا حفظ فاصله مساوی در تمام جهات ، بین قاب پنجره و دیوار ها کاملآ رعایت میگردد.

سپس قاب به واسطه پیچ کردن درون دیوار یا فریم آهنی ، پنجره محکم می شود.

پس از پیچ کردن قاب پنجره درون دیوار . دیگر احتیاجی به اسپیسر ها نمی باشد . آنها را برداشته و بجای آنها فوم های مخصوص  تزریق می گردد که فاصله بین قاب و دیواره را کاملآ پر می کند. پس از تراشیدن ضایعات فوم تزریق شده و تمیز کاری، محیط بیرونی قاب پنجره را با چسب سیلیکون ماستیک کاملاً  آب بندی شده تا مانعی جهت نفوظ آب و گرد و غبار و هرگونه ماده خارجی دیگر باشد .

پس از اتمام کار نصب قاب پنجره ، نوبت به نصب بازشو از سمت داخل پنجره میرسیم . 

بازشو را به روی قاب نصب کرده و سپس شیشه را درون بازشو قرار میدهند. بعد از اطمینان حاصل کردن و تراز بودن چهار طرف پنجره ، زهوار شیشه ( bead Glazing ) را نیز جا زده و باشو پنجره را رگلاژ و تنظیم میکنیم. 

تمام مراحل بالا د رنهایت منجر به نصب موفق پنجره و سهولت استفاده از آن میگردد . لازم به ذکر است که دقت بیشینه به اندازه گیریه اولیه منجر به بی عیب و نقص بودن عملیات نصب پنجره می گردد .

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

آخرین مطالب

محسن گفت:
با سلام
مقاله مفيدي بود
ممنون
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش