بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

پنجره دوجداره مدل دو حالته و نگاهي اجمالي به عملكرد آن

پنجره دوجداره دوحالته upvc گروه تخصصی مایان پنجره

پنجره دوجداره مدل دو حالته

پنجره های دوجداره که شما روی ساختمان های خود به کار می بريد متنوع هستند و هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند. یکی از کاربردی ترین پنجره های دوجداره پنجره دوجداره مدل دو حالته است. حالت بازشوی این پنجره ها به صورت افقی و عمودی می باشد که روی دو محور قرار خواهد گرفت. این نمونه از پنجره ها را به صورت لولایی و کشویی تولید می کنند. شما بر اساس نوع ساختمان خود و همچنین بودجه ای که دارید می توانید یکی از انواع آنها را سفارش دهید. در واقع باید بدانید که هر یک از پنجره ها به یراق آلات خاصی برای باز و بسته شدن نیاز دارند و به همین دلیل قیمت خریداری شان با یکدیگر متفاوت است. شما عزيزان مي توانيد جهت محاسبه قيمت پنجره دوجداره دو حالته به صفحه محاسبه قيمت گروه مايان پنجره رفته و به روش هاي مختلف از هزينه آن آگاه گرديد. يكي از گزينه هاي مناسب جهت تعويض پنجره هاي قديمي، پنجره هاي دوجداره مدل دوحالته مي باشد.

اين مدل از بازشو ها قابليت نصب بر روي پنجره دوجداره upvc و پنجره دوجداره چوبي و همچنين پنجره دوجداره آلومينيومي را دارند.

در صورتی که شما برای خرید پنجره دوجداره قصد خرید و تهیه پنجره دوجداره مدل دو حالته را دارید باید در مورد ویژگی ها و عملکرد این پنجره ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. این پنجره ها از نظر عایق بندی در برابر سرما و گرما عملکرد بسیار مناسبی دارند. برای اینکه قیمت آنها را متوجه شوید می توانید از کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره درخواست محاسبه آنلاین پنجره دوجداره را داشته باشید. آیا شما برای خریداری انواع پنجره های دوجداره مدل دو حالته اطلاعات کافی در اختیار دارید ؟ آیا در مورد کارایی پنجره های دو حالته چیزی می دانید ؟ در صورتی که می خواهید به این پرسش ها پاسخ دهید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

عملکرد پنجره دوجداره مدل دو حالته

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد پنجره های دو حالته وجود دارد این است که زاویه بازشوی آنها حدود 950 میلی متر می باشد. در صورت افزایش باید بدانید عرض بازشوی آن از این مقدار بیشتر می شود. یراق آلات خاصی را روی این پنجره ها مونتاژ می کنند تا کاربرد بی نظیری را از پنجره ها دریافت کنند. در واقع شما باید بدانید به دلیل عملکرد و یراق آۀات خاصی که این نمونه از پنجره ها دارند قیمت خریداری شان هم بیشتر است. یراق آۀات این پنجره ها به صورت افقی و عمودی نصب می شوند. حالت بازشوی این پنجره ها عمودی است که با چرخاندن دستگیره تا 90 درجه پنجره ها از بالا باز می شوند.

اگر دستگیره پنجره ها را تا 90 درجه به سمت پایین بچرخانیم پنجره ها به صورت کامل باز می شوند. شما بر اساس نیاز ساختمان می توانید برای تهویه یکی از روش های باز کردن پنجره ها ر انتخاب کنید. در صورتی که پنجره های مدل دو حالته به درستی نصب نشوند عملکرد باز و بسته شدن آنها دچار مشکل می شود. برای اینکه بهترین و کارایی ترین عملکرد را از درون پنجره ها دریافت کنید باید نصب آنها را به نصابان حرفه ای که تخصص زیادی دارند بسپارید. عملکرد دو حالته این نمونه از پنجره ها کمک می کند که افراد کارایی بیشتری را از پنجره ها دریافت کنند.

انواع مختلف پنجره دوجدار دوحالته upvc گروه تخصصی مایان پنجره

انواع پنجره دوجداره مدل دو حالته

شما باید به خوبی بدانید که پنجره‌های دو جداره انواع متفاوتی دارند و هر یک از انواع آنها دارای ویژگی و مشخصات خاصی می‌باشند. پنجره‌های دو جداره مدل دو حالته نیز در انواع متفاوتی تولید و طراحی می‌شوند. شما می توانید بر اساس نوع ساختمان و همچنین بودجه‌ای که در اختیار داریدیکی از انواع پنجره های دو جداره دو حالته را انتخاب کنید و سفارش دهید. ابعاد بسیار بزرگ پنجره ها بدون شک دارای قیمت بالاتری هستند. برهمین اساس شما باید ابتدا پروژه ساختمان سازی خود را از نظر اندازه بررسی کنید و سپس پنجره هایی را که مناسب تر می باشند سفارش دهید.

 رنگ بندی پنجره های دوجداره که دو حالته هستند متفاوت می باشند. بر اساس طراحی داخلی و خارجی ساختمان شما می توانیدیکی از انواع رنگ بندی های متنوع پنجره های دو جداره دو حالته را سفارش دهید. پنجره های دوجداره مدل دو حالته رنگبندی و مدل های متفاوتیدارند که هر یک از آنها دارای مشخصات خاصی می باشند. اما باید به طور کلی بدانید که تمامی مدل های آنها از نظر عایق بندی و ایمن بودن دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. با نصب انواع پنجره های دوجداره مدل دو حالته می توانید ایمنی و عایق بندی ساختمان خود را افزایش دهید.

 

 

یراق آلات پنجره دوجداره مدل دو حالته

پنجره های دو حالته به طور معمول از چندینیراق آلات تولید می گردند. دستگیره‌ها، اسپانیولت ها و غیره از جمله مهمترین اجزای تشکیل دهنده پنجره های دو حالت هستند. اسپانیولت ها که چند زبانه کوچک دارند در امتداد طولی پروفیلهای پنجره ها نصب می شوند. با توجه به ابعاد متنوع پنجره‌های دو حالته باید بدانید که اسپانیولت ها نیز انواع متفاوتی دارند و دارایی کاربرد خاص و منحصر به فردی می باشند هر یک از انواع دستگیری هایی که روی پنجره های دو حالت نصب می شوند به سه حالت هستند. زمانی که دستگیره هابه سمت پایین می‌آیند پنجره ها در حالت قفل قرار می‌گیرند. زمانی که آنها را به صورت افقی می چرخانند مانند بسیاری از پنجره های تک حالته به صورت لولایی باز می‌شوند.

 اگر دستگیره ها به سمت بالا بروند پنجره ها قابل استفاده هستند و همچنین شما می توانید آنها را از قسمت بالا باز کنید تا تهویه مطبوع در ساختمان ایجاد نمایید. هر یک از یراق آلات به کار رفته شده روی پنجره های دو حالته کیفیت مناسبی دارند و طول عمر پنجره را افزایش می‌دهند. دقت داشته باشید که یراق آلات انواع پنجره های دوجداره که دو حالته هستند باید از بین بهترین و با کیفیت ترین مدل ها انتخاب شوند. در این صورت شما می توانید طول عمر زیادی از تمامییراق آلات نصب شده روی پنجره ها دریافت کنید.

 

قیمت پنجره دوجداره دوحالته upvc ار گروه تخصصی مایان پنجره

قیمت پنجره دوجداره مدل دو حالته

هزینه‌ای که شما برای خرید پنجره های دوجداره مدل دو حالته پرداخت می کنید با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت پنجره های دو جداره دو حالته مدل آنها می باشد. در صورتی که مدل پنجره ها جدید و به روز باشد و تعداد یراق آلات بیشتری روی آنها به کار گرفته شود باید بدانید که هزینه بیشتری برای خریداری دارند. همچنین باید بدانید که کیفیتیراق آلات و شیشه های به کار رفته شده روی پنجره ها از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت پنجره ها به شمار می رود. در صورتیکهیراق آلات خارجی روی پنجره ها نصب شود و شیشه های دو جداره روی پنجره ها نصب گردد باید بدانید هزینه نصب آنها تا حدودی افزایش پیدا می کند. به طور کلی شما پیش از اینکه اقدام به خریداری انواع پنجره های دو جداره مدل دو حالته نمایید باید در مورد ویژگی ها و مشخصات مربوط به قیمت پنجره ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

 

 

مزیت های پنجره دوجداره مدل دو حالته

هر یک از انواع پنجره های دوجداره که روی ساختمان ها نصب می شوند مزیت‌های زیادی دارند. شما باید بدانید که پنجره‌های دو جداره دو حالت دارای مزیت‌های زیادی هستند. به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند از انواع پنجره های دوجداره بیشترین مزیت را دریافت کنندپنجره های دو جداره دو حالته را انتخاب می نمایند. طول عمر این پنجره ها زیاد است و کارایی بیشتری نسبت به انواع پنجره های دوجداره دارند. به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرند.

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش