بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

8 ویژگی مهم كه مي بايست يك درب بالکني دوجداره استاندارد داشته باشد

انواع درب بالکنی گروه تخصصی مایان پنجره

درب بالكني

درب و پنجره انواع متنوعی دارد که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از انواع درب ها و پنجره ها را سفارش دهید. درب بالکني دوجداره یکی از بهترین درب های ساختمانی می باشد که کاربردهای زیادی دارد و نوع يراق آلات استفاده شده در آن با ديگر درب ها متفاوت است. این نمونه از درب ها را در برخی از مواقع برای دید بهتر نصب می نمایند. درب های بالکن از ورود گرد و غبار به درون تراس جلوگیری می نمایند و در برابر آلودگی هوا، خاک، باکتری و غیره مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. همچنین شما باید به خوبی بدانید که این نمونه درب ها به عنوان عایق صوتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اين نوع از درب ها قابليت نصب شيشه هاي دو و سه جداره را دارند.

 هر یک از انواع درب بالکن که شما سفارش می دهید دارای اندازه متفاوتي است که قیمت خریداری آنها با یکدیگر فرق می کند. شما برای خرید پنجره دوجداره و درب دوجداره می توانید سفارشتان را به گروه تخصصی مایان پنجره ارائه دهید. شما عزيزان مي توانيد به راحتي جهت برآورد قیمت پنجره دوجداره و درب های بالکني دوجداره خود به صفحه محاسبه قيمت وارد شويد و به راحتي اين كار را انجام دهيد. در این صورت با آگاهی و اطلاعات بیشتری می توانید اقدام به خریداری یکی از مدل های متنوع درب های بالکني با قیمت مشخص شده نمایید. برای اینکه شما با ویژگی‌ها و مزیت‌های درب های بالکن دوجداره آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های اصلي و مهم آنها را بیان می کنیم.

درب هاي بالكني را مي توان با پروفيل هاي upvc و پروفيل هاي چوبي و همچنين پروفيل هاي آلومينيومي توليد نمود.

 

اين گروه براي ساخت درب هاي بالكني خود با پروفيل هاي upvc از برند هاي معتبر زير استفاده مي نمايد:

1- پروفيل ويستا بست

2- پروفيل وين تك

3- پروفيل هافمن

4- پروفيل رئال وين

5- پروفيل فوبوس

8 ویژگی مهم درب هاي بالکني دوجداره

برخی از ویژگی هایی که درب بالکن دوجداره دارد و شما باید زمان خریداری این ویژگی ها را بشناسید عبارت است از :

1. یکی از مهمترین ویژگی‌های دربهای دوجداره بالکن این است که به عنوان عایق صدا مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید این نمونه درب ها را روی بیشتر ساختمان ها نصب کنید و از عایق صوتی آن نهایت بهره مندی را دریافت نمایید.

2.  عایق حرارتی درب های بالکن یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات آنها می باشد. این نمونه درب ها به عنوان عایق حرارتی برای پوشش دهی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3.  نصب مهندسی و اصولی دربهای بالکن دوجداره به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات آنها شناخته می‌شود.

4. عایق کامل برای گرد و خاک را به عنوان یکیدیگر از مزیت های درب های بالکن میتوانیم نام ببریم.

5.  قابلیت نصب توری کرکره ای روی انواع دربهای بالکن وجود دارد و بر همین اساس شما می توانید هر نوع توری کرکره ایکه مورد نیاز درب های بالکن می باشد را نصب کنید.

6.  امکان استفاده از درب های بالکن در فضاهای متنوع خارجی و داخلییکی از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های این نمونه درب ها می باشد.

7.  امنیت دربهای بالکنی بسیار بالا است و شما می توانید روی بسیاری از ساختمان ها آنها را نصب کنید.

8.یراق آلاتی که برای نصب درب های بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرند مرغوب و باکیفیت هستند. هر یک از انواع یراق آلات را شما می توانید بر اساس برندتولیدی و کیفیتی که دارند انتخاب کنید و سفارش دهید.

 

قیمت درب بالکنی در گروه تخصصی مایان پنجره

قیمت درب بالکني

هزینه ای که شما برای نصب درب های بالکن پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوع بستگی دارد. برخی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت این نمونه درب ها می باشد عبارت است از :

1. یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت دربهای بالکنی تاثیر می گذارد نوع درب میباشد. دربهای بالکنی انواع متنوعی دارند که هر یک از آنها دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هستند. شما باید به خوبی به دانید که انواع درب های بالکن مناسب تراس های متفاوت هستند. برهمین اساس ابتدا باید نوع درب های بالکن را بشناسید و سپس روی تراس خود که مطابق آن درب میباشد نصب کنید.

. یکی از دیگر فاکتورهایی که روی قیمت پنجره درب های بالکنی تاثیر می گذارد نوع شیشه نصب شده روی درب ها می باشد. شیشه های نصب شده روی درب های بالکنی دو جداره و سه جداره هستند. شما باید به خوبی بدانید که شیشه هایسه جداره داره هزینه خریداری بیشتری به نسبت شیشه های دوجداره دارند.

3.  از دیگر فاکتورهای مهمی که در مورد قیمت دربهای بالکن باید به آن توجه شود کیفیتیراق آلات نصب شده روی درب ها میباشد.یراق آلاتی که روی درب های بالکنی نصب می گردد خارجییا ایرانی هستند. آن دسته از یراق آلاتی که خارجی می باشند هزینه خریداری بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. چرا که آنها با استفاده از بهترین متریال ها تولید و طراحی گشته اند. برخی دیگر از یراق‌آلات ایرانی هستند که کیفیت مناسبی دارند و همچنین قیمتخریداری شان به صرفه می باشد. شما می توانید بین انواع یراق آلات آن دسته از یراق آلات کیفیت مناسب و قیمت به صرفه دارند را خریداری کنید.

 

نصب درب بالکن

برای نصب انواع درب های بالکنی باید استانداردهای مربوط به نصب درب ها را به خوبی بشناسید. توجه داشته باشید که نصب هر یک از انواع دربهای بالکنی را اگر به کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای بسپارید آنها می‌توانند در کمترین بازه زمانی درب های بالکنی را برای شما نصب کنند. آن دسته از درب هایبالکنی که اندازه بزرگی دارند بدون شک نصب پیچیده تری خواهند داشت. به همین دلیل بهتر است که تمامی درب های بالکن یا پنجره های دوجداره را به نصابان حرفه‌ای بسپارید تا در کمترین بازه زمانی نصب درب ها را انجام دهند.

برخی از افراد شاید بر این باور باشند که خودشان به راحتی می‌توانند این نمونه درب ها را روی ساختمان نصب کنند. ولی باید بدانید که وسیله و همچنین استانداردهای خاصی برای نصب درب های بالکن دوجداره باید به کار گرفته شود. تنها آن دسته از نصابانی که تخصص و حرفه بیشتری دارند می توانند اصولی درب ها را روی ساختمان نصب کنند.

 

خرید انواع درب بالکنی از گروه تخصصی مایان پنجره

خرید انواع درب بالکن

مانند هر یک از انواع دیگر درب هایی که شما روی ساختمان خود نصب می کنید باید به خوبی بدانید که درب های بالکنی نیز مدل های متفاوتی دارند. اهمیت دربهای بالکنی در فصل بهار و تابستان بیشتر از هر زمان دیگری مشخص می‌گردد. شما در برخی از بازه های زمانی که می‌خواهید از زیبایی فصل به لذت ببرید می توانید دربهای بالکنی را باز کرده و از هوای بیرون لذت ببرید. بر همین اساس اگر برای شما اهمیت دارد که در برخی از فصل ها درب های بالکن را باز نگه دارید باید به مدل درب ها دقت داشته باشید. برخی از درب های  بالکنی را شما می توانید از قسمت بالا باز کرده و برخی دیگر از آنها مانند بسیاری از دیگر نمونه درب ها باز می شوند.

 توجه داشته باشید که مدل درب ها را باید بر اساس نوع ساختمان خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. اگر به خوبی نمی دانید که کدام یک از انواع دربهای بالکنی دوجداره را خریداری کنیدبهتر است که با کارشناسان گروه تخصصیمایان پنجره مشورت نمایید. هر یک از کارشناسان مایان پنجره در زمینه شناخت دربهای بالکنی تخصص و تجربه زیادی دارند و می‌توانند به شما بهترین نمونه درب های بالکن را معرفی کنند. اندازه دربهای بالکنی و مدل هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید به خوبی اندازه و مدل دربهای بالکنی را از این نظر که با تراس شما مطابقت دارد بررسی کنید و سپس درب بالکنی مورد نظرتان را سفارش دهید.

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش