بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

6 مزیت پنجره دوجداره مدل آکاردئونی و 3 كاربرد آن در ساختمان

مدل جمع شدن پنجره دوجداره آکاردئونی در گروه تخصصی مایان پنجره

 

پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

یکی از انواع پنجره های دوجداره که کاربرد زیادی در ساختمان ها دارد پنجره دوجداره مدل آکاردئونی می باشد. این نمونه از پنجره ها کاربردی شبیه به دیگر پنجره های دوجداره دارند. برای سلیقه های متنوع مدل های زیادی از آنها را تولید کرده اند. در این صورت هر فردی می تواند بر اساس نوع ساختمان و سلیقه ای که دارد یکی از مدل های پنجره های دوجداره مدل آکاردئونی را سفارش دهد. شما زمان خرید پنجره دوجداره upvc  و پنجره دوجداره آلومینیومی و همچنين پنجره دوجداره چوبي باید به خوبی هر یک از مدل ها را از نظر ساختار و ویژگی هایی که دارند به خوبی بررسی کنید. بنابراین زمان خرید و يا تبديل پنجره هاي قديمي خود به این نمونه از پنجره ها که آکاردئونی هستند هم باید ویژگی هایشان را بشناسید.

در بین انواع پنجره هایی که دوجداره هستند شما باید به خوبی بدانید پنجره دوجداره مدل آکاردئونی محبوبیت بیشتری دارد. کاربردهای بسیار جالبی را از این پنجره ها شما می توانید درون ساختمان خود دریافت کنید. گروه تخصصی مایان پنجره هر یک از انواع مدل های پنجره های آکاردئونی را تولید کرده و با بهترین قیمت تحویل شما می دهد. شما پیش از خرید پنجره ها می توانید شخصاً محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره خود را به صورت كاملا رايگان در بخش محاسبه آنلاین قيمت انجام دهيد. در این صورت می توانید یکی از انواع پنجره های دوجداره آکاردئونی که مناسب ساختمان تان می باشد را سفارش دهید.

 

 

 

مزیت های پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

شما باید به خوبی بدانید پنجره های دوجداره که آکاردئونی هستند مزیت های زیادی دارند. همین مزیت ها موجب شده است که از آنها به عنوان بهترین پنجره ها نام ببرند. برخی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های این پنجره ها عبارت است از :

1. طراحی اندازه ای که مربوط به باز و بسته شدن پنجره ها می باشد طبق سلیقه مشتری است. در واقع مشتری هر یک از پنجره ها را می تواند به اندازه که مایل است باز و بسته شود سفارش دهد.

2. شما با نصب کردن این نمونه از پنجره ها فضای زیادی را در ساختمان به نصب آنها اختصاص نمی دهید. فضای اختصاصی بسیار کمی که آنها دارند از جمله اصلی ترین و مهمترین مزیت هایشان می باشد.

3. طراحی زیبا و منحصر به فردی که از پنجره های دوجداره آکاردئونی دریافت می شود یکی از دیگر ویژگی ها و مزیت های پنجره ها می باشد. هر یک از پنجره ها بسیار زیبا هستند و کاربرد ویژه ای در بیشتر ساختمان ها دارند.

4. عایق بندی و ایمنی بالای پنجره دوجداره مدل آکاردئونی یکی از دیگر ویژگی ها و مزیت های آن به شمار می رود. شما می توانید نهایت ایمنی را از این پنجره ها دریافت کنید و با خیال راحت در هر یک از بخش های متنوع ساختمان ها آنها را نصب نمایید.

5. مدل های پنجره های دوجداره آکاردئونی متنوع هستند. بنابراین شما بر اساس سلیقه و ساختار ساختمان می توانید یکی از آنها که زیباتر می باشد را انتخاب کرده و سفارش دهید.

6. برای فضاهایی که بیشتر از 15 متر می باشند باید بدانید که این پنجره ها گزینه بسیار مناسبی هستند.

 

کاربرد استفاده از پنجره دوجداره آکاردئونی در گروه تخصصصی مایان پنجره

 

کاربرد پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

هر یک از انواع پنجره های دوجداره آکاردئونی دارای کاربردهای متنوعی هستند که شما باید به خوبی با این کاربردها آشنایی داشته باشید. برخی از اصلی ترین کاربردهای این پنجره ها عبارت است از :

1. شما برای اینکه فضای ساختمان خود را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهید می توانید این پنجره ها را نصب کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که یکی از مهمترین کاربردهای پنجره دوجداره مدل آکاردئونی، وسعت بخشیدن به فضا می باشد. این نمونه از پنجره ها قابلیت این مسئله را دارند که فضای خارجی را به داخل بیاورند. این کار موجب می شود که فضای داخلی بزرگ تر شود.

2. یکی از مهمترین کاربردهایی که از پنجره های آکاردئونی دریافت می شود این است که در بالکن آنها را نصب می کنند. بسیاری از افرادی که می خواهند از زیبایی تراس خود لذت ببرند این نمونه پنجره ها را روی تراس نصب می کنند. دید کامل درون این پنجره ها وجود دارد و به همین دلیل است که روی بالکن کارایی مناسبی دارند.

3. یکی از دیگر کاربردهایی که شما می توانید از پنجره های آکاردئونی دریافت کنید این است که آنها را در فضای نشیمن و یا آشپزخانه اجرا نمایید. شما برای دریافت هر یک از کاربردهای متنوع این پنجره ها می توانید با کارشناسان مشورت کنید تا آنها بر اساس درخواست شما کاربرد مورد نظر با پنجره ها را برای شما فراهم کنند.

 

 

 

نکات اجرایی در مورد پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

برای نصب کردن هر یک از انواع پنجره های دوجداره آکاردئونی باید نکات مهمی در نظر گرفته شود. توجه کردن به این نکات موجب می گردد که پنجره ها در جایگاه مناسبی نصب شوند و کاربرد مناسبی از خود نشان دهند. برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که در مورد نصب پنجره دوجداره مدل آکاردئونی اهمیت دارد عبارت است از :

1. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد نصب این پنجره ها اهمیت دارد این است که عرض دهانه پنجره بیشتر از 5.5 نباید باشد. همچنین باید بدانید که ارتفاع آن هم نباید بیشتر از 2.40 باشد، چرا که در غیر این صورت اندازه استاندارد ندارد.

2. طراحی مربوط به باز و بسته شدن پنجره ها باید بر اساس سلیقه مشتری انجام شود. البته که شرایط مکانی ساختمان را باید برای باز و بسته شدن پنجره ها در نظر بگیرید. در این زمینه نصابان به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند.

3. زمان طراحی این پنجره ها در سالن پذیرایی باید به چوب پرده ها دقت داشته باشید. مکان نصب و اندازه نصب هر یک از چوب پرده ها باید به گونه ای باشد که به راحتی پنجره های دوجداره باز و بسته شوند. کارایی پنجره ها نباید با نصب غیر اصولی پرده از بین برود.

4. استانداردهایی که برای نصب پنجره های دوجداره وجود دارد باید لحاظ شود. بدون شک شما با استانداردهای مربوط به نصب پنجره های دوجداره آشنایی زیادی ندارید. به همین دلیل باید با کارشناسانی که تخصص و تجربه بیشتری برای نصب پنجره های آکاردئونی دارند مشورت کنید.

5. مدل سازی هر یک از لنگه های پنجره ها باید به صورت اصولی انجام شود. عرض و طول پنجره ها باید به درستی اندازه گیری شود. کارشناسان گروه تخصصی مایان پنجره اندازه گیری پنجره ها را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند.

6. استفاده کردن از یراق آلات و پروفیل هایی که با کیفیت هستند یکی از دیگر نکات مربوط به نصب پنجره های آکاردئونی می باشد. در صورتی که هر یک از یراق آلات کیفیت مناسبی نداشته باشند طول عمر خود را از دست می دهند.

 

قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی از گروه تخصصی مایان پنجره

 

قیمت خرید پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

هزینه ای که شما برای خریداری انواع پنجره های دوجداره آکاردئونی پرداخت می کنید به نسبت بسیاری از دیگر پنجره ها تا حدودی بالاتر است. در واقع شما باید بدانید به دلیل یراق آلات خاصی که این پنجره ها دارند قیمت خریداری شان هم بالاتر می باشد. هر یک از انواع پنجره های دوجداره آکاردئونی بسته به مدل و یراق آلاتی که دارند قیمت خریداری شان با یکدیگر فرق می کند. شما پیش از اینکه نصب این پنجره ها را روی ساختمان تان انجام دهید باید در مورد قیمت خریداری شان اطلاعات بیشتری کسب کنید. توجه داشته باشید که قیمت هر یک از مدل های پنجره با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

6 مزیت پنجره دوجداره مدل آکاردئونی و 3 كاربرد آن در ساختمان.pdf

 

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

هر چیزی که باید درباره شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره بدانید

پنجره دوجداره مدل دو حالته و نگاهي اجمالي به عملكرد آن

هر چیزی که باید درباره پنجره دو جداره دو حالته UPVC | یو پی و ی سی بدانید

 

صفحات پيشنهادي ما به شما جهت ملاحظه:

يراق آلات درب و پنجره دوجداره

خدمات درب و پنجره دوجداره

انواع توري پليسه

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش