بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ/ اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلاَلِكَ عَنْ حَرَامِكَ، وَأغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِواكَ
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ / اللهم اكفني بحلالك عن حرامك، وأغنني بفضلك عمَّن سواك
۰
۰

جدید

پنجره دوجداره قوس دار و مراحل توليد آن در گروه مايان پنجره

تولید کننده پنجره دوجداره قوسی گروه تخصصی مایان پنجره

پنجره دوجداره قوس دار چیست ؟

یکی از انواع پنجره های دوجداره که زیبایی خاصی دارد پنجره دوجداره قوس دار می باشد. این نمونه پنجره ها از نظر عملکرد پروفیل و جنس با بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره تفاوتی ندارند. تفاوت اصلی پنجره های دوجداره قوس دار این است که شکلشان با دیگر پنجره ها فرق می کند. پروفیل های دوجداره تاثیر بسیار زیادی روی معماری و طراحی ساختمان می‌گذارند. پروفیل پنجره های دوجداره قوس دار را در سایزهای متنوع تولید و طراحی می‌کنند. به همین دلیل انواع پنجره های دوجداره قوس دار را در ابعاد متفاوت می توانند طراحی نمایند. معماران برای هماهنگی طرح ساختمان از اشکال متنوع پنجره های قوس دار استفاده می نمایند. در گروه تخصصي مايان پنجره ، پنجره دوجداره چوبي قوس دار ، پنجره دوجداره آلومينيومي قوس دار و پنجره دوجداره upvc قوس دار با استاندارد هاي بالا توليد مي گردد. قيمت پنجره دوجداره قوسي به علت فرآيند توليد آن كه در ادامه به آن مي پردازيم از نوع هاي ساده پنجره دوجداره بيشتر مي باشد. همچنين اين نوع از پنجره ها را مي توان در تبديل پنجره هاي قديمي به دوجداره نيز استفاده نمود.

 استفاده کردن از پنجره دوجداره قوس دار با هلال های متفاوت تاثیر بسیار خاص و منحصر به فردی روی معماری ساختمان می‌گذارد. اگر شما می‌خواهید تلفیقی از معماری سنتی و مدرن را روی ساختمان خود به وجود بیاورید بهتر است بدانید که پنجره های دوجداره قوس دار گزینه مناسبی برایساختمان خواهد بود. مانند بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره پنجره های قوس دار را در رنگهای متنوع می توانید سفارش دهید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که رنگ پایه این پنجره‌ها سفید است ولی رنگ های متنوعی روی آنها اجرا می گردد. بر اساس معماری ساختمان خود رنگ های متفاوتی از پنجره‌های قوس دار را می توانید سفارش دهید.

 

کاربرد پنجره های خم ( پنجره دوجداره قوس دار )

شما برای خرید پنجره دوجداره با مدلهای زیادی از پنجره ها مواجه می‌شوید که هر یک از آنها دارای جذابیت خاصی هستند. به طور معمول بسیاری از افراد برای خرید پنجره های دوجداره زیبا و منحصر به فرد پنجره دوجداره قوس دار را انتخاب میکنند. شکل‌های متنوعی از پنجره های دوجداره قوس دار وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. پروفیل هاییو پی وی سی در شکل های متنوع و چند ضلعی روی پنجره های دوجداره قوس دار به کار گرفته می‌شود.

 بر اساس نظر طراح و معمار هر یک از مدلها و طراحی‌های متنوع پنجره های دوجداره قوس دار را شما می توانید روی ساختمان خود نصب کنید. به طور کلیشما باید به خوبیبدانید که برای استفاده از پروفیل ها برای تولید پنجره های دوجداره قوس دار هیچ محدودیتی ندارید. استفاده از پروفیل ها بستگیبه نظر معمار ساختمان خواهد داشت. رنگ پذیری این پنجره ها بسیار عالی میباشد. برای ساختمان های آرک دار، کتیبه‌ای و بسیاری از ساختمان‌ها با معماری های متنوع این نمونه پنجره ها کاربرد زیادی دارند.

 بیشترین استفاده از پنجره هایقوس دار در ساختمانهای اداری و مسکونی می‌باشد. نمای بیرونی ساختمانهای مسکونی با استفاده از پنجره هایقوس دار زیباتر خواهد شد. بر همین اساس در بین مدل های متنوع پنجره های دو جداره قوس دار، هر یک از پنجره‌ها را برای زیبایی ساختمان خود می توانید خریداریکنید. شما برای ثبت سفارش جهت خرید پنجره های دوجداره قوس دار می توانید از طریق بخش ارتباط با ما سایت مایان پنجره اقدام کنید.

خرید پنجره دوجداره upvc قوسی از گروه تخصصی مایان پنجره

 

خرید پنجره دوجداره قوس دار و مراحل توليد پنجره هاي قوسي

برای ساخت و تولید پنجره دوجداره قوس دار ابتدا باید روش‌های هندسی بسیار دقیق مورد محاسبه قرار بگیرد و اندازه پنجره تنظیم گردد. بعد از اندازه گیری استاندارد، پروفیل های دوجداره یو پی وی سی برای تغییر شکل درون کوره بخار که دمایش ۱۵۰ درجه سانتیگراداست می‌روند. پس از وارد شدن پروفیل ها به درون کوره به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه بایدحرارت دهی آنها انجام شود. زمان مشخص شده به طور کامل انعطاف پذیری پروفیلها تکمیل می گردد.

 زمانی که انعطاف‌پذیری پروفیل ها انجام شد آنها را از درون دستگاه خارج می کنند. پس از خارج کردن پروفیل ها از دستگاه باید پروفیل ها را روی شابلون قرار دهند تا به صورت دقیق فرم و شکل آنها مورد بررسی قرار گیرد. طراحی و نصب دقیقپنجره دوجداره قوس دار به اندازه گیری بدون خطا نیاز خواهد داشت. اندازه گیری و همچنین طراحی پنجره های قوس دار با متر لیزری انجام خواهد شد.تولیدپنجرههایی که در چندین بخش دارای ضلع هلالی هستند به دانش و تجربه بیشتری نیاز خواهد داشت. زیبایی آنها به زیباییهلال و ظرافت هلال به کار برده شده روی آنها بستگی دارد.

 مراحلی که برای تولید پنجره های دو جداره قوس دار طی می‌شود باید به صورت اصولی باشد. بسیاری از افراد در مورد مراحل تولید پنجره های دوجداره قوس دار اطلاعات زیادی ندارند و نمی دانند که باید این پنجره ها طبق اصول مشخص شده، تولید شوند. هر یک از کارشناسانی که در زمینه تولید پنجره هایقوس دار تخصص دارند و حرفه‌ای شده‌اند می‌توانند در کمترین بازه زمانیپنجره های دوجداره قوس دار را طراحی کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره قوسي در تهران و خرید پنجره دوجداره قوس دار

هزینه ای که شما برای خریداری پنجره های دوجداره قوس‌دار پرداخت می کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. شما برای خرید پنجره دوجداره قوس دار درشهرتهران می توانید سفارش خود را به شرکت مایان پنجره ارائه دهید. کارشناسان شرکت در کمترین بازه زمانی تولید انواع پنجره های دو جداره قوس دار را برای شما انجام می‌دهند.محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره برای شما توسط کارشناسان انجام خواهد شد. بر همین اساس شما می‌توانید با آگاهی بیشتری اقدام به خریداری پنجره های دوجداره نمایید.

 پنجره های دوجداره قوس دار شکل خاصی دارند و به همین دلیلهزینه خریداری شان امکان دارد که تا حدودی بالاتر شود. برای تولید پنجره های قوس دار باید زمان بیشتری صرف گردد. به همین دلیل هزینه خریداری آنها بالاتر خواهد بود. بسیاری از افرادی که می‌خواهند برای زیبایی ساختمان های خود در شهر تهران پنجره‌هایقوس دار را سفارش دهند می‌توانند به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 ثبت سفارش به صورت اینترنتی در شرکت و گروه تخصصی مایان پنجره انجام می گردد. کارشناسان شرکت پس از ثبت سفارش شما با شما تماس می گیرند تا در مورد اندازه گیری های پنجره و همچنین نکات دیگری که مربوط به پنجره های ساختمان تان می باشد پرسش‌هایی را بپرسند. پس از تکمیل کردن پرسشنامه و پرداخت ودیعه اولیه تولید پنجره های دوجداره قوس دار توسط تولیدکنندگان آغاز می گردد.

قیمت پنجره دوجداره Upvc در تهران از گروه تخصصی مایان پنجره

مزیت های پنجره دوجداره قوس دار و پنجره دوجداره هلالي

شما برای خرید پنجره دوجداره قوس دار باید به خوبی در مورد مزیت های پنجره اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. برخی از مهمترین مزیت های این نمونه پنجره های دوجداره عبارت است از :

1. زیبایی پنجره

اگر شما می خواهیدیک فضای زیبا و متفاوتی را در نمای ساختمان قبل وجود بیاورید باید بدانید که پنجره های دوجداره قوس‌دار بهترین انتخاب برای ساختمان تان به شمار می‌رود. پنجره های دوجداره قوس دار دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند. به همین دلیل نمای ساختمان با استفاده از آنها زیباتر می گردد. به طور کلی باید بدانید که پنجره های دوجداره قوس دار با بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره متفاوت نمی‌باشند. ساختار و عملکرد آنها شبیه به یکدیگر است تنها دلیل استفاده از پنجره های دوجداره قوس‌دار زیبایی و شکل خاصی می باشد که دارند.

2. نورگیر

 نورگیر بیشتر در ساختمان به عنوان یکی دیگر از مزیت هایپنجره دوجداره قوس‌دار شناخته می‌شود. پنجره های دوجداره قوس دار داراینورگیر مناسب هستند و به همین دلیل نور بیشتری را وارد ساختمان می‌ کنند. شیشه‌ های شبکه بندی شده روی این نمونه از پنجره ها نصب می گردد. قابلیتنصب کردن شیشه‌های شبکه بندی شده در این پنجره ها به عنوان یکی دیگر از مزیت های آنها شناخته می‌شود.

3. رنگ بندی های متنوع

رنگ‌های متنوعی از پنجره های دوجداره قوس دار وجود دارد که هر یک از آنها در ساختمان های متفاوت به کار گرفته می شوند. شما می توانید در بین انواع رنگهای پنجره های دوجداره قوس دار یکی از آنها که مناسب ساختمان تان می باشد را سفارش دهید.

4. مدل های متنوع پنجره ها

 در مدل ها و اشکال هندسی متنوع، پنجره های دوجداره قوس‌دار تولید و طراحی می شوند. بر همین اساس شما می توانید بین مدلها و طراحی‌های متنوعی که پنجره های دوجداره قوس دار دارند یکی از آنها را انتخاب کنید.

5. تلفیق پنجره های قوس دار با دیگر پنجره ها

قابلیت تلفیق پنجره های دوجداره قوس دار با مدل های متنوع پنجره های بازشو به عنوان یکی دیگر از مزیت های آنها شناخته می‌شود. به عنوان مثال شما باید به خوبی بدانید که پنجره های دوجداره قوس دار را می توانید با پنجره های لولایییا سایبانی ترکیب کنید. در این صورت تهویه مناسب و مطبوعی را برای ساختمان به وجود خواهید آورد.

6. هزینه خریداری مناسب

 قیمت خریداری پنجره های دوجداره قوس دار مناسب و به صرفه است. البته که شما باید بدانید در صورت سفارش این پنجره ها به بهترین تولید کننده می توانید هزینه مناسبی را جهت خریداری پنجره ها پرداخت نمایید.

7. کیفیت مناسب

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم پنجره های دوجداره قوس دار کیفیت عالی می باشد که دارند. پنجره های دوجداره قوس دار را با استفاده از متریال های با کیفیت تولید و طراحی کرده‌اند. به همین دلیل این پنجره ها طول عمر زیادی از خود نشان می دهند. شما در صورت خرید بهترین و با کیفیت ترین پنجره های دوجداره قوس دار می توانید از آن ها استفاده طولانی مدت داشته باشید.

8. نصب آسان

 نصب پنجره های دوجداره قوس دار در کمترین بازه زمانی انجام میشود. کارشناسان و نصابان شرکت مایان پنجره، پنجره دوجداره قوس دار را در کمترین بازه زمانی روی ساختمان شما نصب می کنند. سهولت در نصب و تعویض پنجره های دو جداره قوس دار به عنوان یکی از مزیت‌های مهم این پنجره ها شناخته می‌شود.

 

انواع پنجره دوجداره خم يا قوسي و ویژگی های پنجره دوجداره قوس دار

پنجره دوجداره قوس دار مدل ها و طراحی های متنوعی دارند. بنابراین شما می توانید بین مدل های زیادی که این پنجره ها دارند یکی از آنها را سفارش دهید و خریداری کنید. شما زمان انتخاب هر یک از پنجره های دوجداره قوس دار باید مدل پنجره ها را با نوع ساختمان خود هماهنگ سازید. پنجره های دوجداره با قوس سینوسییکی از بهترین و زیباترین پنجره هایی به شمار می‌رود که در ساختمان های متنوع کاربرد دارد. پنجره دوجداره با قوس مسجدیاندازه بزرگی دارد که به طور معمول برای معماری ساختمان هایی مانند مساجد یا امامزاده‌ها آنها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

 پنجره های دوجداره با قوس منظم که به آنها حوزه با شعاع می‌گویند به عنوان یکی دیگر از پنجره های دوجداره قوس‌دار شناخته می‌شود. پنجره با قوس نامنظم که آنها را قوس با شابلون می‌نامند به عنوان یکی دیگر از پنجره ها شناخته می‌ شوند. البته باید بدانید نمونه های دیگری از پنجره های دوجداره قوس دار وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و جذابیت های متفاوتی هستند. شما می توانید زمان ثبت سفارش برای خریدمدل های متنوع پنجره های دوجداره قوس دار با کارشناسان شرکت مایان پنجره مشورت کنید تا یکی از بهترین پنجره‌ها را بر اساس نوع ساختمان تان خریداری نمایید.

انواع پنجره دوجداره خم در گروه تخصصی مایان پنجره

خريد پنجره دوجداره قوسي و قیمت پنجره دوجداره قوس دار

امروزه بسیاری از افراد برای خرید پنجره های دوجداره با مدل های متنوع اقدام می‌کنند.یکی از بهترین پنجره‌هایی که جذابیت زیادی دارد و برای زیبایی ساختمان به کار گرفته می‌شود پنجره دوجداره قوس دار میباشد. پنجره های دوجداره قوسی از جمله پنجره‌هایی شناخته می شوند که دارای زیبایی خاصی هستند و مدل هایمتفاوتی دارند. شما زمان خرید پنجره های دوجداره قوسی باید به خوبی در مورد قیمت و همچنین کیفیت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پنجره های دوجداره قوسی را با استفاده از یو پی وی سی تولید و طراحی می‌کنند. شکل‌های متنوعی از این پنجره ها وجود دارد که هر یک از آنها برای زیبایی ساختمان‌های متنوع کاربرد دارند. به عنوان مثال شما باید بدانید که پنجره های دوجداره با قوس مسجدی برای ساختمانهایی که بزرگ هستند گزینه مناسب به شمار می روند. برخی دیگر از پنجره ها اندازه کوچکتری دارند که روی بیشتر ساختمان‌های مسکونی نصب می شوند.

 

مقالات پيشنهادي جهت مطالعه:

پنجره دوجداره طرح سنتي، دنيايي مدرن رو به نوستالژي

پنجره دوجداره مدل فولكس واگني و 7 مزيت اصلي آن

7 مزيت نصب پنجره دوجداره مدل كشويي

 

صفحات پيشنهادي ما به شما جهت ملاحظه:

5 كاربرد اصلي توري پليسه

خدمات درب و پنجره دوجداره

شيشه بالكني

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده

آخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش